Toon posts:

Chello heeft mij gekickt!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds maandag een kabel storing en meteen een melding gedaan. Ik heb een Com21 modem waarvan het RF lampje groen knipperd. Dus ik dat door gegeven aan chello en zij een storingsformulier ingevult. Nou heeft werdt er door chello dinsdag opgebeld naar ons een heeft mijn ma aangenomen( wat ik was niet thuis. ) de kerel van chello zei dat wij waren afgesloten omdat wij een netwerk achter de kabelmoden hebben hangen. Dus ik die kerel terug bellen blijkt dat niemand die kerel kent daar bij chello. Nou dus ik opnieuw storing gemeld op dinsdag want die van man heeft dus de storing geannuleerd. Ik vandaag weer gebeld blijkt dat de storing weer geannuleerd is door een monteur van chello. De mensen van de helpdesk weten ook niets vanaf dat wij zijn afgesloten. Die kerel die dinsdag had gebeld zei dat wij vorige week een brief hebben ontvangen (NOT DUS!!). Ik heb totaal wel 20 keer gebeld maar steeds zeggen ze dat ze binnen 24 uur het probleem verholpen hebben. Wat moet ik hier nu mee aan? Ik kan nog steeds niet op internet. (ik zit nu met een modem op internet.)

Martijn

p.s. Ik ben wel in bezit van een netwerk maar dat is 1 linux server met daaraan 1 laptop en 1 pc.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:00
Op zich mag dat netwerk niet, maar je hebt het wel erg brak beveiligd als ze daar achtergekomen zijn... In dat geval is het ook je eigen schuld... Hoewel ik niet denk dat dat het is... Chello kijkt daar volgens mij niet meer echt naar, kost ze namelijk veel te veel moeite... Zal wel gewoon een storing zijn... Gewoon flink klagen....:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet wel dat een netwerk niet mag, meer wees erlijk , half nederland een een netwerk achter zijn kabel hangen. En ik maak nog niet eens zoveel gebruik van internet. En ik doe ook geen gekke dingen met webserver en ftp server. Dus ik heb ook geen last van een te hoge upload.
Maar goed ik ga morge wel weeeer bellen.

Martijn

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
gewoon blijven bellen die lui bij chello blijven volhouden dat ze gelijk hebben maar bij hun is het zo's zooitje ongeregeld
was bij bij mij ook een keer was een stroring maar zei zeiden van niet zei zeiden dat het aan mij lag
maar gewoon blijven volhouden dat het aan hun ligt dan komen zij er de fout wel een keer tegen

succes verder

"If u do something do it with style, or do it at all."

Verwijderd

Je moet er wel een netwerkje achterleggen geloof ik, want bij ons zeiden ze dat het niet mogelijk was een tweede verbinding in huis aan te leggen. Dus dan moet er toch wel een netwerk achter:? wil je op twee of meer computers internet.

• En1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-07 17:49

En1

Op woensdag 07 februari 2001 23:09 schreef dreamraver het volgende:
Ik weet wel dat een netwerk niet mag, meer wees erlijk , half nederland een een netwerk achter zijn kabel hangen. En ik maak nog niet eens zoveel gebruik van internet. En ik doe ook geen gekke dingen met webserver en ftp server. Dus ik heb ook geen last van een te hoge upload.
Maar goed ik ga morge wel weeeer bellen.

Martijn
Hej Martijntje :)
ik d8 al wrom is ie nie veel meer online :)
maar nu weet k wrom :D

ik ga binnekort gewoon die terayon modem vragen ben ik ook van het gezeik af
moet jij ook gewoon doen... kome ze die installeren als het dan nie goed is .. is het hun schuld >:)

Maximum effort - Deadpool

Verwijderd

Ga eens langs bij het regio kantoor en EIS nadere uitleg ;)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Gewoon even een avond met Chello bellen: 0800-1424 >:)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister een brief gehad met daarin een antwoord van een administratie fout. ze zouden me gister (donderdag) weer aansluiten.
Nou vandaag(vrijdag) weer gebeld en zouden binnen 1 uur aansluiten(NOT)!!. Ik dus net weer gebeld blijkt dat nu alle monteurs weg zijn en ik moet dus nu wachten tot maandag.

KLOTE SJELLO!!!

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

gewoon een maandje niet betalen..

Verwijderd

IDD niet meer betalen voordat het is opgelost.

Verwijderd

niet betalen :) ken iemand die heeft al een jaar chello maar chello heeft nog geen rooie cent gezien van die iemand :) geen goede dienst leveren dan ook niet betalen spreekt voor zich lijkt me ??

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga IDD niet betalen voordat het is opgelost. Ik ga die lui helemaal gek bellen ( nu het nog kan, want 1 maart wordt het een betaald nummer.) Jullie horen nog wel hoe het is afgelopen. Maar het inbellen(wat ik dus nu doe) is ook niets. Schiet echt niet op met die servers van HetNet.

Martijn

• Xtuv
  • Laatst online: 22:10
Op zaterdag 10 februari 2001 09:42 schreef mafiasven het volgende:
niet betalen :) ken iemand die heeft al een jaar chello maar chello heeft nog geen rooie cent gezien van die iemand :) geen goede dienst leveren dan ook niet betalen spreekt voor zich lijkt me ??
dat valt onder jatten
:r :r :r

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Ach valt wel mee, de deurwaarder weet waar hij moet zijn....

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

15.2 Indien een storing langer duurt dan een aaneengesloten periode van 24 uur, zal UPC voor iedere dag dat de chello Service niet beschikbaar is aan de klant de waarde van twee dagen aan (vaste) abonnementskosten vergoeden. UPC is, onverminderd het bepaalde in artikel 21, niet aansprakelijk voor enigerlei directe of indirecte schade die het gevolg is van een storing.
Kijk ff op de site van Chello. Hier zie je wat je rechten zijn in geval van langdurende storingen...

edit:
typo |:(

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Pagina: 1