Ik heb sinds maandag een kabel storing en meteen een melding gedaan. Ik heb een Com21 modem waarvan het RF lampje groen knipperd. Dus ik dat door gegeven aan chello en zij een storingsformulier ingevult. Nou heeft werdt er door chello dinsdag opgebeld naar ons een heeft mijn ma aangenomen( wat ik was niet thuis. ) de kerel van chello zei dat wij waren afgesloten omdat wij een netwerk achter de kabelmoden hebben hangen. Dus ik die kerel terug bellen blijkt dat niemand die kerel kent daar bij chello. Nou dus ik opnieuw storing gemeld op dinsdag want die van man heeft dus de storing geannuleerd. Ik vandaag weer gebeld blijkt dat de storing weer geannuleerd is door een monteur van chello. De mensen van de helpdesk weten ook niets vanaf dat wij zijn afgesloten. Die kerel die dinsdag had gebeld zei dat wij vorige week een brief hebben ontvangen (NOT DUS!!). Ik heb totaal wel 20 keer gebeld maar steeds zeggen ze dat ze binnen 24 uur het probleem verholpen hebben. Wat moet ik hier nu mee aan? Ik kan nog steeds niet op internet. (ik zit nu met een modem op internet.)
Martijn
p.s. Ik ben wel in bezit van een netwerk maar dat is 1 linux server met daaraan 1 laptop en 1 pc.
Martijn
p.s. Ik ben wel in bezit van een netwerk maar dat is 1 linux server met daaraan 1 laptop en 1 pc.