Ik heb ook maar gejoined, 2 nieuwe in 1 dag dus. Hoop dat ik goed kan bijdragen aan de verovering van de eerste plek voor GoT.Anoniem: 212679 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 08:36:
Zo heren. Ik heb me deze ochtend ook aangesloten bij het GoT Team.
Anoniem: 218701
Toch weer een keer Baco- voorbij gegaan..
Nu proberen dat weer vol te houden. Vandaag ga ik niet zo hard, veel gecontroleer van code, waarbij verrekte weinig getypt wordt in verhouding.
Anoniem: 212679
@dragonspirit
Goed toch! Hoe minder je hoeft te verbeteren, hoe minder fouten erin zitten/zaten
Goed toch! Hoe minder je hoeft te verbeteren, hoe minder fouten erin zitten/zaten
Ja en hoe minder je typt natuurlijk
Ja, maar als je 2000 regels code moet controleren krijg je veel minder keys dan wanneer je 2000 regels code moet schrijven. 
Debugging is slecht voor de stats!
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Anoniem: 218701
Precies, en dat bedoel ik maar net..Paddixx schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:00:
Ja, maar als je 2000 regels code moet controleren krijg je veel minder keys dan wanneer je 2000 regels code moet schrijven.
Debuggen doe je ook met het toetsenbord!Paddixx schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:00:
Juist met debuggen haal ik meer keys dan met normaal development doorgaands, tenzij ik echt duf aan het code kloppen ben natuurlijk.
Anoniem: 212679
Sinds vanochtend 9u (minus een dagje school) heb ik nu zo een 30.000 aanslagen, 2,700 kliks en 0.63 kilometertjes afgelegd. Dan te bedenken dat ik vroeger echt 5 uur per dag zat te gamen en de muis constant in gebruik was. Dingetje moet toch minstens een kilometertje per dag afgelegd hebben.......
Maar vraagje: waar worden de Km's op gebasseerd? De afstand op je scherm of de afstand die je muis daadwerkelijk aflegd? Dat laatste lijkt me erg moeilijk te meten aangezien niet iedere muis even gevoelig is.
Maar vraagje: waar worden de Km's op gebasseerd? De afstand op je scherm of de afstand die je muis daadwerkelijk aflegd? Dat laatste lijkt me erg moeilijk te meten aangezien niet iedere muis even gevoelig is.
Dit topic is gesloten.