Ik ben niet de eerste. Alle threads geven echter weinig informatie. Persoonlijk denk ik dat het niets met de hardware te maken heeft. De feiten:
Mijn LG brander is spontaan gestopt lege CD's te herkennen (Windows XP) Na het branden van een CD, een 2-de lukte dus niet meer. Branden gebeurde met Picasa ??
De CD's komen van een spindel, ik heb er al meerdere geprobeerd en ook al meerdere beschreven.
Een CD-Rewritable nieuw uit een doos werkt wel, wordt herkent en ik kan branden
Alle beschreven CD's kunnen gewoon gelezen worden.
De Event logs laten niets zien.
Windows is een tijd bezig te bedenken wat er met de (lege) CD moet gebeuren (Automatisch Afspelen, met de keuze voor Nero ) maar doet dan niets. Zijn er tools om dit proces te monitoren ??
De eenvoudige conclusie is dat de brander gewoon stuk is. Maar dan wel op een rare manier.
Ik heb geen mogelijkheden om de drive in een andere computer te proberen.
Ik heb CD''s van dezelfde spindel wel ergens anders kunnen branden.
Mijn LG brander is spontaan gestopt lege CD's te herkennen (Windows XP) Na het branden van een CD, een 2-de lukte dus niet meer. Branden gebeurde met Picasa ??
De CD's komen van een spindel, ik heb er al meerdere geprobeerd en ook al meerdere beschreven.
Een CD-Rewritable nieuw uit een doos werkt wel, wordt herkent en ik kan branden
Alle beschreven CD's kunnen gewoon gelezen worden.
De Event logs laten niets zien.
Windows is een tijd bezig te bedenken wat er met de (lege) CD moet gebeuren (Automatisch Afspelen, met de keuze voor Nero ) maar doet dan niets. Zijn er tools om dit proces te monitoren ??
De eenvoudige conclusie is dat de brander gewoon stuk is. Maar dan wel op een rare manier.
Ik heb geen mogelijkheden om de drive in een andere computer te proberen.
Ik heb CD''s van dezelfde spindel wel ergens anders kunnen branden.