Toon posts:

Wat is een goede laptop accu?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

mijn vriendin wil een laptop kopen, gewoon een instap modelletje zonder veel toeters en bellen. Wel het liefst een dual core. Maargoed, mijn vraag is: waar moet je op letten mbt de accu van het ding? Wat is een goede, wat juist niet. En wat zijn goede merken laptop's voor een nette prijs(tot 799 ong.)?

Mazzel

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:39
De accu word toch altijd gewoon meegeleverd? En het is ook niet zo dat je er een willekeurige andere accu in kan zetten.
Verder gebruiken volgens mij bijna alle merken Li-Ion accu's

edit:
Ik ook denk dat als je een dual core neemt je niet meer over een 'instap modelletje' kan spreken.

[ Voor 22% gewijzigd door Ozzie op 01-06-2007 16:53 ]

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Verwijderd

Topicstarter
idd, ik herphraseer even: een dual core instapmodelletje :D

Maar moet je bij accu's niet kijken naar hoeveel MhA enzo het is? Het wordt trouwens gewoon een ready to go laptop dus niets van doen met inzetten van zelfgekozen acuu's Vroeg me alleen af of er grote verschillen zijn en waar je moet letten.

• Hardcore-Maniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11-2017
je moet opletten hoeveel "cells" de accu is, het laagste is geloof ik 3cell en hoog is 9 cell

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 16:49:
...
gewoon een instap modelletje zonder veel toeters en bellen. Wel het liefst een dual core. ...
Waarom eigenlijk?

let maar Op het aantal mAh en op een videochip in de chipset intel 950 b.v. verder zo zuinig mogelijke verlichting.

[ Voor 20% gewijzigd door begintmeta op 01-06-2007 17:27 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Hardcore-Maniac schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 17:24:
je moet opletten hoeveel "cells" de accu is, het laagste is geloof ik 3cell en hoog is 9 cell
12 cells ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1