Hallo,
Ik heb een hele rare foutmelding.
Melding uit logboek:
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (18) in bron (MaBtPort) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: .
Fout:
Na een tijdje kan ik nog wel mn muis bewegen maar niet meer klikken en mn toetsenbord werkt ook niet meer alleen CTRL + Esc dan opent hij start menu maar kan voor de rest ook niet met de pijltjes toetsen ergens op klikken. CTRL + ALT + DEL werkt ook maar kan ook niet kiezen voor afsluiten en/of ander tabblad kiezen.
Configuratie:
Mobo MSI 945GM3-F Retail
CPU INTEL PentiumD 925 3000MHz LGA775 BOX
DDRII TWINMOS DC DDR2 2x512MB 667MHz Retail
Firewire SWEEX 3 Port FireWire PCI Card
DVDRW LITEON 20x8x20xDVD+RW 12xDVDRAM LS RTL
VGA CLUB3D ATI X1550 512MB PCI-E HeatPipe
CASE Antec NSK1300-EC MICRO ATX 300W
HD Samsung S-ATA II 300 320gb 7200rpm 16mb OEM HD321KJ
Windows XP home + SP2
Alvast bedankt
Ik heb een hele rare foutmelding.
Melding uit logboek:
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (18) in bron (MaBtPort) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: .
Fout:
Na een tijdje kan ik nog wel mn muis bewegen maar niet meer klikken en mn toetsenbord werkt ook niet meer alleen CTRL + Esc dan opent hij start menu maar kan voor de rest ook niet met de pijltjes toetsen ergens op klikken. CTRL + ALT + DEL werkt ook maar kan ook niet kiezen voor afsluiten en/of ander tabblad kiezen.
Configuratie:
Mobo MSI 945GM3-F Retail
CPU INTEL PentiumD 925 3000MHz LGA775 BOX
DDRII TWINMOS DC DDR2 2x512MB 667MHz Retail
Firewire SWEEX 3 Port FireWire PCI Card
DVDRW LITEON 20x8x20xDVD+RW 12xDVDRAM LS RTL
VGA CLUB3D ATI X1550 512MB PCI-E HeatPipe
CASE Antec NSK1300-EC MICRO ATX 300W
HD Samsung S-ATA II 300 320gb 7200rpm 16mb OEM HD321KJ
Windows XP home + SP2
Alvast bedankt