[XP]Windows laat klikken niet meer toe, keyboard weigert*

Pagina: 1
Acties:

• wverbeek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-09-2025
Hallo,

Ik heb een hele rare foutmelding.

Melding uit logboek:
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (18) in bron (MaBtPort) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: .

Fout:
Na een tijdje kan ik nog wel mn muis bewegen maar niet meer klikken en mn toetsenbord werkt ook niet meer alleen CTRL + Esc dan opent hij start menu maar kan voor de rest ook niet met de pijltjes toetsen ergens op klikken. CTRL + ALT + DEL werkt ook maar kan ook niet kiezen voor afsluiten en/of ander tabblad kiezen.

Configuratie:
Mobo MSI 945GM3-F Retail
CPU INTEL PentiumD 925 3000MHz LGA775 BOX
DDRII TWINMOS DC DDR2 2x512MB 667MHz Retail
Firewire SWEEX 3 Port FireWire PCI Card
DVDRW LITEON 20x8x20xDVD+RW 12xDVDRAM LS RTL
VGA CLUB3D ATI X1550 512MB PCI-E HeatPipe
CASE Antec NSK1300-EC MICRO ATX 300W
HD Samsung S-ATA II 300 320gb 7200rpm 16mb OEM HD321KJ

Windows XP home + SP2

Alvast bedankt

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Even googlen op die error zou je in de richting wijzen van een Bluetooth driver.
Gebruik je een blutetooth Muis en toetsenbord soms?

+ het OS ook in de titel gezet.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• wverbeek
O sorry, was ik vergeten.

Ik heb een bluetooth dongle voor mn mobiele telefoon die verbinding maakt met mn pc en mn agenda synchroniseerd.
Zou het door de drivers kunnen komen ?

• wverbeek
Ik ben erachter gekomen dat het windows media player is die de problemen veroorzaakt.
Ik ga deze eens opnieuw installeren en dan even verder kijken.

Heb een andere geinstalleerd en nog steeds hetzelfde probleem, heel raar maar als WMP uitstaat loopt hij helemaal niet vast oid.

Iemand een idee ?

Edit:

Ik ben erachter gekomen dat het door mn toetsenbord kwam, deze heeft sneltoetsen en die waren nog niet geinstalleerd.

Toch bedankt voor het meedenken

[ Voor 54% gewijzigd door wverbeek op 02-06-2007 09:15 ]