Battlefield 2 Complete Edition: Is ie er al?

Pagina: 1
Acties:
  • 252 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11 13:05
Ik heb nooit BF2 gekocht terwijl ik erg van BF1 heb genoten, en ik heb vernomen dat BF2: Complete Edition nu al in de winkels had moeten liggen.
Het is alleen zo dat de release date steeds word opgeschoven, althans hier bij Dynabyte. Schiet niet echt op.

Heeft iemand em al zien liggen ergens? Ik zou als het ware hem ook uit Engeland kunnen importeren, want daar is hij al een tijdje beschikbaar.

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-11 09:13
HuggyB schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:53:
Ik heb nooit BF2 gekocht terwijl ik erg van BF1 heb genoten, en ik heb vernomen dat BF2: Complete Edition nu al in de winkels had moeten liggen.
Het is alleen zo dat de release date steeds word opgeschoven, althans hier bij Dynabyte. Schiet niet echt op.

Heeft iemand em al zien liggen ergens? Ik zou als het ware hem ook uit Engeland kunnen importeren, want daar is hij al een tijdje beschikbaar.
Als ik jouw was zou ik er niet meer op wachten en hem gewoon in het buiteland bestellen.
Bij cd-wow kun je hem bestellen voor €37,99. Link

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11 10:21
ik weet niet waar dynabyte hem vandaan wilt halen maar ik heb deze al een maand in huis, en gewoon gekocht bij de bart smit voor 40 euro

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11 13:05
Ik zie em inderdaad staan bij Bart Smit online. Zo kijken of ze em daadwerkelijk hebben.

Thanks