Ik hoop dat ik hier goed zit met mijn vraag.
Op het dak heb ik een schotel staan waar de wind vrij spel op heeft. Nu in de zomer maanden is t goed te doen maar bij wind en regen krijg ik problemen omdat de schotel gaat wiebelen. (Hij zit echt goed strak hoor
)
Dus ik dacht afgelopen winter al om er iets aan te doen en heb nu de volgende opties
1) Plexiglas doorzightige frame bouwen en eromheen zetten
voordeel: Zeer stevig, en lang houdbaar
Nadeel: Duur en groot om te bouwen
2) Een doorzichtige hoes aan een stalen frame fastmaken en die om de schotel.
voordeel: Goedkoop en snel
nadeel: Niet zo stevig, t gaat toch wapperen met zeer stevige wind? geluidsoverlast? Breking van
het signaal?
Hebben jullie andere goedkope en snelle oplossingen dan hoor ik t graag. Ook mensen die dit al eens hebben opgelost hoor ik graag van.
Op het dak heb ik een schotel staan waar de wind vrij spel op heeft. Nu in de zomer maanden is t goed te doen maar bij wind en regen krijg ik problemen omdat de schotel gaat wiebelen. (Hij zit echt goed strak hoor
Dus ik dacht afgelopen winter al om er iets aan te doen en heb nu de volgende opties
1) Plexiglas doorzightige frame bouwen en eromheen zetten
voordeel: Zeer stevig, en lang houdbaar
Nadeel: Duur en groot om te bouwen
2) Een doorzichtige hoes aan een stalen frame fastmaken en die om de schotel.
voordeel: Goedkoop en snel
nadeel: Niet zo stevig, t gaat toch wapperen met zeer stevige wind? geluidsoverlast? Breking van
het signaal?
Hebben jullie andere goedkope en snelle oplossingen dan hoor ik t graag. Ook mensen die dit al eens hebben opgelost hoor ik graag van.
How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...