Toon posts:

Netwerkadapter firewire uitschakelen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb precies hetzelfde probleem als de topicstarter van deze topic: Firewire kaart werkt niet met XP . Hij geeft de onderstaande oplossing:
Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2004 @ 17:18:
HET WERKT.

En ik zal natuurlijk even zeggen waarom en hoe.

Het kaartje heeft namelijk 2 functies. Netwerk, en als Firewire poort. Kwestie van de netwerkadapter firewire uitschakelen. En de Firewire poorten werken voor een camera of wat dan ook. Wil je netwerk gebruiken, schakel je de poort uit. Kortom dat kaartje kan het niet allebei aan. :)

Ik blij, want nu kan ik eindelijk films gaan editten.
Maar ik snap niet echt wat hij bedoelt.. Hoe kan je de "netwerkadapter firewire uitschakelen"? Alvast bedankt!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-02 13:02
Zo?

Afbeeldingslocatie: http://www.home-network-help.com/images/disable-card.jpg
Maar dan voor je firewirekaartje ?

Verwijderd

Topicstarter
Zo zou het moeten.. maar mijn kaartje staat er niet tussen. Hij wordt wel herkend in de Device Manager, maar er staat een uitroepteken voor. Device can not start, code 10..

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
Code 10 wijst meestal op een niet of niet-correct geïnstalleerde driver.
Kortom, driver opnieuw installeren, bij voorkeur ook meteen even kijken voor de nieuwste driver-versie.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Verwijderd

Topicstarter
Update driver > Choose driver > Zie er twee staan, eentje met TI er voor andere gewoon OHCI Compliant IEEE 1394 Host Controller. Daarna krijg ik:

Cannot start this hardware

this device cannot start. (code 10)