Even een korte inleiding. Ik wilde mijn linux font vervangen door die standaard fonts die in Windows zitten. Nu had ik dus zelf Tahoma al eerst geïnstalleerd. Nu waren de lettertypen nog vrij 'wazig' van uiterlijk, dus ging ik opzoek naar een manier om dit goed te krijgen. Toen kwam ik op verschillende tutorials uit. Deze heb ik gevolgd: http://www.howtoforge.com/sharp_fonts_gnome
Toen ik het font wilde aanroepen kreeg ik geen normale letters te zien, maar alleen vierkante blokjes. Nu heb ik alle Tahoma.* verwijderd die voorkwamen in mijn Linux partitie, maar dit mocht niet baten. Ik krijg het font niet verwijderd, en herinstalleren gaat ook niet.
Screenshotje:

Heeft iemand een idee hoe ik dit nu goed moet krijgen?
Note: Ik kom er nu net achter dat als ik het lettertype selecteer, regular en italic het niet doen, maar bold en bold italic wel goede tekens weergeven. Weird?
Toen ik het font wilde aanroepen kreeg ik geen normale letters te zien, maar alleen vierkante blokjes. Nu heb ik alle Tahoma.* verwijderd die voorkwamen in mijn Linux partitie, maar dit mocht niet baten. Ik krijg het font niet verwijderd, en herinstalleren gaat ook niet.
Screenshotje:

Heeft iemand een idee hoe ik dit nu goed moet krijgen?
Note: Ik kom er nu net achter dat als ik het lettertype selecteer, regular en italic het niet doen, maar bold en bold italic wel goede tekens weergeven. Weird?
[ Voor 14% gewijzigd door benchMarc op 02-06-2007 21:19 ]