Datakabel GSM's

Pagina: 1
Acties:

• maffie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-02-2021
Ik heb nu een kabel die je in een GSM stopt en dan als uitgang een stekkertje heeft die je voor een telefoon lijn gebruikt (of bijvoorbeeld voor een modem)!! Waar is dit voor want bellen gaat niet ermee via de normale telefoonlijn (of moet ik software hebben)?? En is er niet iets van een convertor dat die telefoonkabel wordt omgezet naar COM-poort!?!

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Is het geen kabel voor een universele carkit? Ik weet dat de hama carkit die oplossing gebruikt... En anders is het misschie iets in de richting van een console kabeltje....

• maffie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-02-2021
console kabel?? hama carkit?? sorry nog nooit van dit soort dingen gehoord!! heb je URL's voor me :?

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 15:56
Ik doe ook altijd als laatste de handleiding doorlezen.
Is dat kabeltje wel compleet?
Veel adapter kabels hebben ook zo'n RJ10 plugje dus bij jou ontbreekt de adapter!!:o
Of misschien is het wel voor een carkit.(8>

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op donderdag 08 februari 2001 22:38 schreef maffie het volgende:
console kabel?? hama carkit?? sorry nog nooit van dit soort dingen gehoord!! heb je URL's voor me :?
Ik heb een keer iets vaags gehoord dat je je telefoon als modem voor je PsOne kon gebruiken en voor andere dingen, dat zou zo'n consolekabeltje wel 's kunnen zijn

Specs

Verwijderd

Hmmm... is het niet zo'n kabeltje voor bij je laptop om 'independent mobile te internetten'??? :)
Pagina: 1