Mijn Dell PII 300 kan een 333 proc hebben, heeft dit zin, of is 64Mb uitbreiden naar 128 of 192 sneller en goedkoper en wat kost een 333 processor?
Dat ga je echt niet merken, die 33Mhz verschil, je kunt veel beter je geheugen uitbreiden, kost toch niets meer tegenwoordig!
Verwijderd
Geen zin, geheugen uitbreiden zal wel helpen, maar wil je echt sneller kan je beter een computer zelf bouwen.
Verwijderd
Ligt eraan wat je er mee doet, als je veel fotosjopt of andere grafische progjes gebruikt, is het wel handig.
Anders is 128 MB wel genoeg.
Anders is 128 MB wel genoeg.
Ik draai het liefst met WIN 98, ik kan niet met ME omgaan, krijg er geen geluid uit.is afhankelijk van welk os
Verwijderd
Neuh, zou ik niet doen. Kan je ook iets anders leuks voor kopen, videokaart iod. Of op vakantie gaan
Ik zou 128mb erbij nemen.
Plus: je zou eens kunnen kijken of je er een "oude" PPGA celeron van 533/566Mhz in kan zetten: moet kunnen op een LX bord en is een stuk sneller dan P2-300
Plus: je zou eens kunnen kijken of je er een "oude" PPGA celeron van 533/566Mhz in kan zetten: moet kunnen op een LX bord en is een stuk sneller dan P2-300
*insert signature here
Probeer eens een slot1 celeron te lenen van iemand (of een ppga met convertor)
*insert signature here
Verwijderd
je kunt m beter eerst proberen op te klokken das veel goedkoper en van 300 naar 333 moet makkelijk kunnen
zet de FSB gewoon op 75MHz (ipv 66) en hij draait al sneller dan een 333.. FSB op 75MHz wil bijna altijd wel zonder problemen.
Pagina: 1