Toon posts:

Beschadigde JPEGs

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ik hier helemaal goed zit... maar ik heb een aantal beschadigde JPEGs. Als explorer er thumbnails van maakt lijken de meeste ok. Maar als je ze opend dan zijn ze helemaal grijs.

Het is geen software iets, meerdere computeres meerdere apps hebben er last van....

Een voorbeeld:
http://home.planet.nl/~jpabst/Dump/100_0255.JPG

Krijg ze niet geopend in Paint.NET / Paint / Windows Image Viewer en denk ook niet dat een normale photo editor er iets van kan maken.

Weet niet of ik hier in het juiste forum zit, maar iemand een idee of ze nog te redden zijn?

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik vind talloze tooltjes bij googlen op 'restore corrupt jpeg file' ?

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag naar jullie ervaringen, niet naar hoe het te doen.

Staan nl zoveel betaalde tooltjes op wazige sites waar ik echt niet aan ga beginnen voor zoiets tenzij iemand me iets aanraad.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2007 10:00 ]

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 09:58:
Ik vraag naar jullie ervaringen, niet naar hoe het te doen.
nu krijg je hier waarschijnlijk uiteenlopende ervaringen, de een heeft wel iets kunnen redden de ander niet. De conclusie die je dan waarschijnlijk zelf zal moeten trekken is, dat je het gaat uitproberen met de talloze tools die te vinden zijn.

No worries m8

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De meeste tools hebben een gratis demo. Kijk gewoon welke lekker werkt en ga daarmee aan de slag.

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Dit krijg je te zien als je een onvolledig gedownload bestand probeert te openen. Hoe groot zijn de bestanden?

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Pieter, ik zie exact nul eigen inzet/info van jou over hoe je dit probleem hebt proberen op te lossen. En dat verwachten we eigenlijk wel hier op het forum. Ga er dus eerst -zelf- mee aan de slag, zoek dingen uit, probeer programma's om ze te redden, etcetera.

Zie ook de korte faq hier en dan vooral het gedeelte over een topic openen :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.