IE 7 Geschiedenis locatie

Pagina: 1
Acties:
  • 461 views sinds 30-01-2008

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:03
Mogguh,

ik ben zojuist opzoek naar de locatie waar de Geschiedenis word opgeslagen van bezochte websites in IE 7. Weet iemand waar ik deze kan vinden? De zoekfunctie in Windows XP Pro en GoT heb ik al gebruikt maar niks gevonden, Google heeft ook geen nuttige informatie. Alvast bedankt

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:35

gwystyl

Beugeltje dan maar?

volgens mij in c:\application data\<username>\history (of geschiedenis als je een NL versie hebt). gewoon zoeken op de c:\schijf met zoeken in systeem- en verborgen bestanden aan en je moet hem zonder problemen vinden?

• Jurjens
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-01 19:16
of staat daar iets dat je daar liever niet meer hebt staan ? ;)
je kunt toch gewoon ook via IE zelf je history beheren ?

• Peeetr
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-05-2022
Give me a P, give me an O, give me an R, and give me an ... (Vul hier uw antwoord in)

Loze opmerking -.-, maarja, zoals gwystyl al vermelde, alleen een kleine verbetering:

c:\documents and settings\<username>\application data\history

[ Voor 48% gewijzigd door Peeetr op 01-06-2007 09:44 ]

• YaYo86
gwystyl schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 09:37:
volgens mij in c:\application data\<username>\history (of geschiedenis als je een NL versie hebt). gewoon zoeken op de c:\schijf met zoeken in systeem- en verborgen bestanden aan en je moet hem zonder problemen vinden?
Ik heb net wat gebladerd in de locatie die jij aangaf, maar daar staat geen Geschiedenis ( ik heb de nl versie ).

De zoekfunctie vind wel Geschiedenismappen maar alleen van IE5 en daar staan niet de websites die ik heb bezocht met IE7..
Rayden schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 09:40:
of staat daar iets dat je daar liever niet meer hebt staan ? ;)
je kunt toch gewoon ook via IE zelf je history beheren ?
Jah kan ook, maar de pc waar ik op aan het zoeken ben staat 25 km verderop dus ik kan niet ff in de browser kijken, wel via de c share :)

[ Voor 61% gewijzigd door YaYo86 op 01-06-2007 10:02 ]

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:35

gwystyl

Beugeltje dan maar?

YaYo86 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 09:42:
[...]

Ik heb net wat gebladerd in de locatie die jij aangaf, maar daar staat geen Geschiedenis ( ik heb de nl versie ).

De zoekfunctie vind wel Geschiedenismappen maar alleen van IE5 en daar staan niet de websites die ik heb bezocht met IE7..

[...]

Jah kan ook, maar de pc waar ik op aan het zoeken ben staat 25 km verderop dus ik kan niet ff in de browser kijken, wel via de c share :)
Laat de andere partij VNC server installeren, en neem een kijkje met een VNC viewer?
zoek anders op (deel van) de naam van een site die je net bezocht hebt, dan kan je mss ook wat vinden.

• YaYo86
gwystyl schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 11:06:
Laat de andere partij VNC server installeren, en neem een kijkje met een VNC viewer?
zoek anders op (deel van) de naam van een site die je net bezocht hebt, dan kan je mss ook wat vinden.
Nah heb liever dat de andere partij niet weet dat ik hem controleer.

Heb ff gezocht op een site die ik net bezocht heb, ik vind niks, zelfs geen cookies terwijl de browser wel cookies accepteert.

• Peeetr
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-05-2022
Dit riekt ( :Y) ) naar privacy schending

• YaYo86
Peeetr schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 11:22:
Dit riekt ( :Y) ) naar privacy schending
Juist jah 8)

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Juist jah 8) Vraag het gewoon aan de andere partij.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.