[BF2] Nieuwe vidkaart > CTD > reinstall?

Pagina: 1
Acties:

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Topicstarter
Hallo :)

Ik heb gisteren een nieuwe videokaart in mijn AGP systeempje gehangen (x1950 Pro 512 mb van Sapphire) ter vervanging van mijn x800 pro. Als eerste heb ik met drivercleaner alle ATI drivers van mijn systeem verwijderd, pc uitgezet, open gemaakt, kaart eruit, nieuwe kaart erin en weer opgestart.
7.4 cats geinstalleerd en alles werkt eigenlijk zonder problemen behalve BF2.
Zodra ik BF2 opstart wordt het scherm even zwart en kom ik daarna weer op mijn desktop uit.
Ik heb dxdiag gedraaid > geen problemen gevonden.
Nieuwste Directx geinstalleerd > helaas zelfde probleem.

Is mijn enige oplossing nu het herinstalleren van BF2? Daar wil ik eik niet aan beginnen omdat mijn bf2 dvd niet meer gelezen wordt en dan moet ik dus eerst weer bf2, de patches, en dan de mods downen en installen :X
Ik heb ook DIAG.exe nog geprobeerd, die zag ik staan in mijn bf2 dir maar dat levert niks op behalve een .txt op mijn desktop met vage tekens :?

Ik hoop dat iemand er nog wat op weet, er moet toch een manier zijn om je config te resetten, anders moet ik maar gaan herinstallen :'(

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black