[Emule] Nauwelijks nog activiteit

Pagina: 1
Acties:

• van.der.schulting
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Sinds enkele dagen zijn er bijna geen servers meer beschikbaar (ze reageren niet meer bij connecten of de server is vol).
De servers die nog beschikbaar zijn bieden niets of vrijwel niets meer aan. Ik heb al geupdate naar Emule v0.48a, maar dat leverde niets op.

Nergens lees ik berichten dat de stekker eruit is getrokken. Ja de berichten die ik erover lees dateren uit 2005. Ook zijn hier op GoT bijna geen recente topics te vinden. De recente topics die ik erover lees, die gaan niet over de slechte beschikbaarheid.

Weet iemand of min of meer is afgelopen met Emule of doe ikzelf iets fout?

Ik heb overigens gewoon een High ID, dus daar kan het niet aan liggen.

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-07 09:22
Ik gebruik het nog zelden, maar heb het net even voor je geprobeerd en het werkt hier nog prima. Ik krijg direct verbinding en veel zoekresultaten. Er gaat bij jou iets mis dus denk ik.

[ Voor 68% gewijzigd door posttoast op 01-06-2007 01:34 . Reden: topicstart quoten heeft niet zoveel zin ]

omniscale.nl

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

gewoon een van de DonkeyServers of de Big Bangs gebruiken, die doen het wel
ATM zit ik op DonkeySever06, die doet het perfect, dus als je met die niet kunt connecten dan is er wat mis bij jou ben ik bang :/

[ Voor 48% gewijzigd door Raven op 01-06-2007 01:37 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde