Hoeveel kan ik voor deze HardDisk vragen?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-02 00:41
Ik heb een HardDisk en deze wil ik verkopen, omdat ik een snellere HD en een grotere opslagcapasoteit wil hebben. Hoeveel kan ik hiervoor vangen :)

Maxtor 160 gb, 7200 rpm, diamondmax 10, 8 mb cache, s-ata ii

Ik een beetje gekeken naar gelijkmatige HD nieuw, die kosten als het goed is rond de 40 a 50 euro

Hij is 13 mnd oud en doet het nog goed.

grz

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

GoT is niet de bedoeling om hiervoor een topic te openen. Er is wel een topic hiervoor waar je je vraag opnieuw kan stellen... ik zoek het ff voor je op.

EDIT: Sorry... het is gesloten maar er staan wel tips voor je: dion_b in "Hardware Taxaties - Deel 31"

[ Voor 30% gewijzigd door Dutchie! op 01-06-2007 00:23 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Hardware Taxaties - Deel 31
Helaas wel gesloten, maar als je een beetje zoekt in de topics kom er vast uit :)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Hardwaretaxaties worden niet meer gedaan. Kijk eens rond wat een ander ervoor vraagt.

ARME AOW’er

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-02 15:52
Uiteraard kan je ook even bij vraag & aanbod zoeken, of bijvoorbeeld op veilingkijker.nl

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-02 23:34

lordsnow

I know nothing

Je kan alles er voor vragen. Maar wat wil men er voor geven, tsja...

Mits in 100% werkende konditie, geen bad sectors etc - de helft van de nieuwprijs?

Voor het luttele bedrag dat je er voor kan krijgen zou ik 'm niet verkopen. Zelf zou ik zoiets houden en als tweede HD in mijn PC stoppen, naast de nieuwe HD, of mischien in m'n server hangen als extra opslag.

• TetsuoShima
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-12-2025

TetsuoShima

low energy output

idd wat je daar nog voor kan terugkrijgen is de moeite niet, beter zelf te gebruiken als extra opslag of backup.

Koop eventueel een externe usb behuizing voor hdd's en stop hem daar in?

Evil is done without effort, naturally, it is the working of fate; good is always the product of an art.

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:17
Ik zoek em altijd eventjes op op marktplaats, kijk es wat ze daar vragen/bieden en stem het daar op af...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Veel meer dan 20 euro zal hij niet meer opleveren. Hdds zijn nu nieuw erg goedkoop dus levert dit weinig meer op.

@Cubefanatic, marktplaatsprijzen zijn leuk, maar kom daar niet meer aan op T.net V&A. Marktplaatsprijzen liggen namelijk erg hoog en de helft van de mensen denkt van ik heb 3 jaar geleden 2000 euro voor deze bak neergeteld, die is nu vast nog wel zo'n 800 euro waard, terwijl ze blij mogen zijn met 300 euro. Het is een leuke leidraad, maar check wel of zo'n prijs realistisch is.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk gewoon rond op de V&A sites als tweakers.net/aanbod, marktplaats.nl, speurders.nl, etcetera wat anderen ervoor vragen en ga op dezelfde hoogte zitten. Simpel zat :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.