Toon posts:

Welke driver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen, wellicht is deze vraag vaker gesteld... maar ik kon uit de duizenden posts die mijn search opleverde niet echt het goede antwoord vinden... dus vandaar.

Ik vraag me af wat het verschil is tussen de Detonator 6.x drivers en de drivers (Asus) die standaard bij mijn Asus v7100 MX worden geleverd. En wat is dan ook nog Detonator 3?

Graag antwoord, zonder allerlei verwijten e.d. Kan het ook niet helpen dat ik niet zo slim ben ;-)

En ja, op de sites heb ik al gekeken, maar daar word het ook niet duidelijk aangegeven.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt... ik had dat al wel gevonden... maar het zegt me nog steeds niet of ik die dingen nou wel of niet moet installeren... Dan zie ik weer performance statistieken die weer beter presteren, dan weer niet...

Wat raad je aan, wel of niet installeren?

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 12:19
Op woensdag 07 februari 2001 22:28 schreef FizGig het volgende:
Graag antwoord, zonder allerlei verwijten e.d. Kan het ook niet helpen dat ik niet zo slim ben ;-)
Niet doen man!:(!
Fuck zeg, iedereen begint toch onderaan de ladder, als je alles al weet hoef je hier niet meer te komen.

O ja, detonator3 drivers zijn het beste. Gebruik de 6.47 versie, die zijn naar mijn mening het best voor een geforceII MX (heb ik nl. ook):

download ze hier maar:
http://home.kabelfoon.nl/~leoneski/nvidia/

Dus eeh, niet zo schijt zijn om een vraag te stellen; fuck al die gasten die enkel lopen te zeiken hier op tweakerzz.

" Play the violent strings of my symphony "