USB-pen STUK?

Pagina: 1
Acties:

• g4wx3
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-10-2025
beste tweakers,

Ik was aan het spelen met men usb-pen (bootable maken enzo) totdat deze niet meer tevoorschijn kwam. De laatste keer dat ik hem hed gezien, heb ik hem geopend met de HP flash utility.

Als ik de USB pen in de computer steekt gebeurt er niks, zlefs het USB lampje gaat niet branden.
Ik denk dat de chiip wel nog helemaal goed is, en dat er een ander probleem moet zijn opgedoken.
Mijn MuVo-mp3-USB-pen) zie ik wel als ik deze in de computer steek.

Ook zag ik vroeger mijn USB-pen wel in de BIOS tevoorschijn komen, maar dat is nu ook gedaan.
Ik veronderstel dat de USB-pen te weinig stroom krijgt.

Hebben jullie tips hoe ik hem kan maken?

BTW: Mijn 3 dagen oude HD500GB van iomega kan ik ook al een niet meer bereiken sinds eergisteren. Ik dacht dat het probleem bij windows zou zitten, maar wat hier gaande is is me totaal onbekend.

BTW: Gisteren heb ik een BIOS update uitgevoerd, ik denk echter dat dat er niks mee te maken heeft, want mijn USB-pen ging wel nog deze morge.

http://www.softfocus.be/

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Begin eerst eens de pen te testen op een andere PC?
Ik was aan het spelen met men usb-pen (bootable maken enzo) totdat deze niet meer tevoorschijn kwam. De laatste keer dat ik hem hed gezien, heb ik hem geopend met de HP flash utility.
Tja, met zo'n vage beschrijving kan niemand iets, of zo. Als het doel was je USB-pen kapot te krijgen, dan is het misschien wel gelukt...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• g4wx3
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-10-2025
Probleem is dat ik geen andere PC in mijn buurt heb, maar het ik heb het probleem ontmaskerd:

De USB poorten maakte geen goed contact met mijn USB-pen

//T'im men tweaker-dagje niet vandaag, echt alles moet hier mislopen...

http://www.softfocus.be/

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

g4wx3 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 00:48:
Probleem is dat ik geen andere PC in mijn buurt heb, maar het ik heb het probleem ontmaskerd:

De USB poorten maakte geen goed contact met mijn USB-pen

//T'im men tweaker-dagje niet vandaag, echt alles moet hier mislopen...
Mooi dat het probleem duidelijk is. Echter, de andere PC test is echt het minimale wat je moet testen, en het is zinloos om een topic te openen als je niet de basale testen gedaan hebt. Want het enige dat we je tot dan kunnen vertellen is dat je het moet testen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.