Hallo allemaal,
Als vervolg op mijn vorige testcase [testcase] Jordanië hierbij nieuwe foto's van een gemaakte reis. Deze keer zijn het 8 dagen Umbrië geweest. Ook hier bleken hele mooie foto's te maken te zijn
. Ik zelf ben meer tevreden over deze foto's, met name de kleuren komen beter eruit en de composities vind ik geslaagder. Hopelijk zien jullie het verschil ook. Ik heb jullie adviezen v.w.b. de nabewerking toen van harte genomen en hopelijk deze keer beter toegepast.
Hierbij de foto's:
1:

2:

3:

4:

5:

6:

7:

8:

9:

10:

Ik hoor graag jullie meningen over bovenstaande foto's van een overigens schitterend gebied! De overige foto's zijn weer te vinden op mijn website www.tweemetervijf.nl, jullie zijn er van harte welkom (zou graag limburgse vlaai daar klaarzetten, maar digitaal gaat dat een beetje lastig...
.
Groeten Damien Franscoise
Als vervolg op mijn vorige testcase [testcase] Jordanië hierbij nieuwe foto's van een gemaakte reis. Deze keer zijn het 8 dagen Umbrië geweest. Ook hier bleken hele mooie foto's te maken te zijn
Hierbij de foto's:
1:

2:

3:

4:

5:

6:

7:

8:

9:

10:

Ik hoor graag jullie meningen over bovenstaande foto's van een overigens schitterend gebied! De overige foto's zijn weer te vinden op mijn website www.tweemetervijf.nl, jullie zijn er van harte welkom (zou graag limburgse vlaai daar klaarzetten, maar digitaal gaat dat een beetje lastig...
Groeten Damien Franscoise
Download het gratis e-book reisfotografie via: www.tweemetervijf.nl /