[QuickTime] Afspelen filmpjes in browser (IE/FF) werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:48
Hey,

Als ik een filmpje online wil kijken, mainstream zeg maar, dan krijg ik bij quicktime filmpjes een foutmelding. Ze zitten zegmaar in de browser geïntegreert. Wanneer de browser het filmpje laadt krijg ik deze foutmelding:

1.
Afbeeldingslocatie: http://img501.imageshack.us/img501/8972/f1vd8.jpg

En wanneer ik op OK klik krijg ik deze foutmelding:

2.
Afbeeldingslocatie: http://img526.imageshack.us/img526/9914/f2ti2.jpg

Als ik hierna de browser opnieuw laadt loops IE of FireFox vast en moet ik deze opnieuw opstarten:

3.
Afbeeldingslocatie: http://img50.imageshack.us/img50/2946/f3sz7.jpg

Op sommige sites geeft hij aan dat ik de nodige codecs niet heb, maar ik heb zo'n totaalpack met alle codecs die er zo'n beetje bestaan, dus ik denk niet dat het hieraan ligt.

Iemand?

Edit: Ik heb de nieuwste Quicktime al meerdere keren opnieuw geinstalleert.
Ook het opstarten van het spel SecondLife Werkt niet, hij blijft hangen als er staat "Initializing Quicktime".

[ Voor 11% gewijzigd door Dekar op 31-05-2007 22:50 ]

The Beauty of the House is immeasurable; its Kindness infinite

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06-2025
aangezien niemand iets probeert :p :
FF al is verwijderd, opnieuw geïnstalleerd en dan ENKEL quicktime (downloaden van apple site en niet in één of ander package) eropgezet?

Doet die het dan?

Anders lijkt dit me een softwarematig conflict... misschien moet je daarom alle video-gerelateerde dingen er is af smijten?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

offtopic:
Ik heb negen kicks even van je verwijderd om enig overzicht te scheppen in dit topic ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Dekar
Spider.007 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 13:13:
offtopic:
Ik heb negen kicks even van je verwijderd om enig overzicht te scheppen in dit topic ;)
Bedankt.

EDIT: nee werkt toch niet...

[ Voor 40% gewijzigd door Dekar op 18-06-2007 01:41 ]

• Swindle
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-04 12:53
Vaak ontstaan er juist problemen met codepacks. Al die verschillende codecs en troep.
Ik zou proberen om die codepacks te verwijderen en ook alle andere afzondelijke codecs.
Probeer dan eens quicktime opnieuw te installeren. Uiteindelijk kan je dan weer 1 voor 1 de codecs installeren die je wilt gebruiken.

edit:
Ik had een paar berichten hierboven verkeerd begrepen. Weet je zeker dat echt alle codecs en troep eraf is geweest?

[ Voor 17% gewijzigd door Swindle op 18-06-2007 01:58 ]

• Dekar
Swindle schreef op maandag 18 juni 2007 @ 01:56:
Vaak ontstaan er juist problemen met codepacks. Al die verschillende codecs en troep.
Ik zou proberen om die codepacks te verwijderen en ook alle andere afzondelijke codecs.
Probeer dan eens quicktime opnieuw te installeren. Uiteindelijk kan je dan weer 1 voor 1 de codecs installeren die je wilt gebruiken.

edit:
Ik had een paar berichten hierboven verkeerd begrepen. Weet je zeker dat echt alle codecs en troep eraf is geweest?
Is er een manier om te checken hoe deze packs percies heten? Zal de softwarelijst van de configuratiescherm afgaan voldoen om alles te verwijderen?
-In ieder geval bedankt voor de reacties. Ik ga het nu proberen.

edit: Het werkt! Ik had 2 of 3 packs en divx converters en weet ik wat voor zooi die ik nooit gebruik, maar ben blij dat het werkt! bedankt voor de tip.

[ Voor 9% gewijzigd door Dekar op 18-06-2007 22:52 ]

Pagina: 1