Toon posts:

Vast lopers op mijn AMD TB1ghzje!! HELP ME!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik Draai ook nooit geen ME , alles loopt zo vast als een deur, vooral met Unreal Tournament, ik heb nu gewoon Win 98 SE op mijn P3 650 en TB 1ghz en dat gaat meestal goed, allen bij die TB 1Ghz loopt hij met UT wel eens vast, kan dit wezen omdat mijn Processor te warm wordt? of ligt dit aan de Video Card (V770D Ultra), ik heb het ook met de GeForce 2 GTS gehad maar dat was helemaal een ramp op die TB1Ghz, die GF2 GTS zit nu in de P3 650 en dat gaat stukken beter, maar toch best wel raar dat die GF2 GTS niet goed wil mee werken met me TB 1GHz in Unreal Tournament, UT liep met die GF2 GTS in de TB 1Ghz 5 a 6 keer op een dag vast, maar dat hoort toch ook niet en ik haalde maar 3788 3D Marks (3D Mark 2000) raar hee. Weet mischien iemand wat hier het probleeem zou kunnen wezen? want een maat van mij heeft de Abit KT7A Raid met de zelfde TB 1Ghz en geheugen maar zijn video card was maar een GF2 MX, en hij haalde pak weg 8734 3D Marks!!! Heeeeeeel Vaaaaaag.
Me MoBo is een Abit KT7 Raid met AGP x4 + 384 MB PC-133 en die P3 MoBo is een EpoX EP BX3 met AGPx2 + 256 MB PC-100

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03:13
crosspost

Mijn fotografie en videografie

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 07 februari 2001 22:24 schreef k7of9 het volgende:
crosspost
wat bedoel je met "Crosspost"?

Verwijderd

installeer de via 4in1 drivers eens ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 07 februari 2001 23:02 schreef iwoutertje2001 het volgende:
installeer de via 4in1 drivers eens ;)
Oke zal even doen,en dat moet helpen zeker, ik heb ook alle Detenator 3 drivers(5.32 , 6.18, 6.31 , 6.34 6.35 en 7.17) al geprobeerd maar de 5.32 komt mij nu nog het beste uit.

Verwijderd

Topicstarter
is dat de Via 4.25a drivers?

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Yep:)

En crosspost betekent dat je in de verkeerde sectie zit te posten. Deze hoort eigenlijk thuis in processors&mobo's.

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54
Via 4.26 werken nog steeds het beste bij mij

4.28 suckt (zorgt ook voor vastlopers)

Verwijderd

Komt door die Geforce 2. Heb ik namelijk ook gehad, op deze config en op een P3 450 ( een Hercules 3D Prophet 2 64 MB ). Nu een Radeon en doet niks geen problemen meer. Maar nu niet gelijk naar de winkel gaan voor een ATI ( Is wel beter trouwens ), want een vriend van mij heefd dat ook gehad en toen zei de winkel dat het aan het geheugen lag ( dat was niet compatible ).En toen was het bij hem opgelost. Dus probeer ff ander geheugen.
Ik zie trouwens wel dat vaak dat bij 99,9% van de vastlopende computers een Geforce 2 in zit.Pffffffffffff Welterusten :Z:Z:Z:Z:Z

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Hoe loopt ie vast? "freezed" ie of krijg je een blue screen? (blue screen met welke melding?)
En als je denk dat het aan je tempratuur kan liggen. Waarom zeg je er dan niet ff bij wat je tempratuur is? :)

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Op donderdag 08 februari 2001 00:50 schreef borgqueen het volgende:
Komt door die Geforce 2. Heb ik namelijk ook gehad, op deze config en op een P3 450 ( een Hercules 3D Prophet 2 64 MB ). Nu een Radeon en doet niks geen problemen meer. Maar nu niet gelijk naar de winkel gaan voor een ATI ( Is wel beter trouwens ), want een vriend van mij heefd dat ook gehad en toen zei de winkel dat het aan het geheugen lag ( dat was niet compatible ).En toen was het bij hem opgelost. Dus probeer ff ander geheugen.
Ik zie trouwens wel dat vaak dat bij 99,9% van de vastlopende computers een Geforce 2 in zit.Pffffffffffff Welterusten :Z:Z:Z:Z:Z
pfff....
Geforce 2 GTS + Instabieliteit....
ga toch fietsen man het zijn juist de gebruikers die voor instabiliteit zorgen .. ik hier 2 systemen met een Geforce 2 GTS en geen enkel probleem gehad. Dus niet meteen blaten. ATI RADEON beter dan een Geforce 2 GTS .. volgens mij heb je zitten :Z ... Geforce 2 Gts i veel sneller. Misshcien eheft een radeon betere beelkwalilteit maar in bv een schietspel merk je dat toch niet omdat het veelste snel gaat.
Dus niet meteen blaten als je 1 systeem ziet met een GTS die instabiel is .... dit 99/100 keer door de gebruiker niet door de kaart.

:r

Verwijderd

hebben we hier geen ander forum voor??

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 08 februari 2001 00:56 schreef InterCC het volgende:
Hoe loopt ie vast? "freezed" ie of krijg je een blue screen? (blue screen met welke melding?)
En als je denk dat het aan je tempratuur kan liggen. Waarom zeg je er dan niet ff bij wat je tempratuur is? :)
Nou was lekker aan het UT'en en het hele Systeem ging : "FREEZE", 'k kon niets meer doen behalve op nieuw opstarten dus dat dee ik maar, ik heb nu die GF2 GTS in me P3/E 650 zitten en geen problemen meer. in de AMD TBird 1Ghz zit nu een V770D Ultra (4de uit voering van de TNT2 Ultra van Diamond) en die draait veel maal keer beter en veel stabieler dan die Hercules 3D Prophet II GTS(GF2 GTS 32 MB DDR), ik haal met die V770D Ultra in UT op 1024 x 768 x 32 alles op High Detail: 47,6 FPS!!!! ah das niet verkeerd natuurlijk. De AMD TBird werd na een uur of 7 zo'n 71 graden C Stressed man!!! Er zit gewoon een Thermaltake Chrome Orb op maar na een half uur zit de temp weer netjes op 53 a 56 graden C, dat vond ik dus ook vreemd, maar nu dat die V770D Ultra in zit is, is de stressed temp maar 62 graden C, Vaaaaaag hee, Kan die temperatuur verschil ook door die GF2 GTS en die V770D Ultra komen?

P.S. : Eum Sorry dat ik weer de verkeerde Forum gekozen had, ik moet nog veel dingen op Tweakers.Net aanwennen hoe het hier in elkaar zit, maar don't worry dat komt heus wel goe over een paar dagen, Hoop ik aaaahhhh! Maar ik had gewoon een Paniek aanval en ik moest zo snel mogelijk een vraagie stellen, dus mischien ging ik dmv mij paniek gedoe ging ik de mist in.

Verwijderd

GF 2 sneller ???? Dat ding kan een Radeon 64MB DDR/DVI niet volgen op 32bit 1600*1200 hoor ! vraag me zelfs af of ie dat wel aankan . Zijn alletwee erg toffe kaarten , maar door de prijs spaar ik nu voor een Radeon MAXX (ja ik leef naar de toekomst toe )

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Waarom loopt het altijd uit op 2 discussies ??? of GF vs Readon
of Intel Vs AMD, misschien moet ze 2 apparte forums voor deze topics maken ;)))

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 07 februari 2001 23:23 schreef worsie het volgende:
Yep:)

En crosspost betekent dat je in de verkeerde sectie zit te posten. Deze hoort eigenlijk thuis in processors&mobo's.
Nou ik heb nu de VIA 4in1 4.25a drivers geinstalleeerd, en alles werkt met zo'n 50% sneller !!!! Das echt wel relaxed , en nog bedankt voor de Hulp Jongens!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 08 februari 2001 21:59 schreef real_raichu70 het volgende:
GF 2 sneller ???? Dat ding kan een Radeon 64MB DDR/DVI niet volgen op 32bit 1600*1200 hoor ! vraag me zelfs af of ie dat wel aankan . Zijn alletwee erg toffe kaarten , maar door de prijs spaar ik nu voor een Radeon MAXX (ja ik leef naar de toekomst toe )
Maar een GeForce3 64MB DDR wel :)!!! LOL!!!:P
Pagina: 1