[Vista/MCE] Geluid van MCE over andere kaart dan de rest

Pagina: 1
Acties:

• Raptec
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
ik heb een X-fi geluidskaart en gewoon mn onboard geluid van mn M2N Plus SLI Vista.
Nou wil ik dat MediaCenter altijd al het geluid over onboard geeft en de rest gewoon over mn X-fi..
Kan dat uberhaupt? in MCE zelf is iig geen instelling en ik heb al ff gezocht of er iets van een configfile was maar ik kon niks vinden.

Tnx

• Raptec
niemand? :)

• Raptec
hmm laat ik het anders proberen...
waar wordt op geslagen wat het standaardafspeel apparaat is?

Verwijderd

Hmm, ik weet niet of je dit zal lukken, ben hier ook al eens naar op zoek geweest, zou dit ook wel handig vinden als het echt zou lukken.
Als iemand een tooltje weet oid..?

• elmertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-01 00:21
ik heb geen idee. Maar waarom wil je dit eigenlijk? Waarom niet gewoon altijd je xfi gebruiken?

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
waarschijnlijk omdat z'n tv in een andere ruimte met versterker staat? Bij mij ook, maar ik heb gewoon analoog op m'n bureau, en digitaal gaat naar de woonkamer...

• Raptec
klopt idd, 2.1 setje bij mn tv en 5.1 bij mn pc. eerst zat k altijd doodleuk de plugjes om te wisselen, maar ik dacht dat moet ook makkelijker kunnen ;)

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
ik heb dat opgelost door een op mijn bureablad een snelkoppeling te maken naar geluids apparaten in het config centrum.
Kan nu met 2 muis klikken het defalut afspeel apparaat wijzigen, niet automatisch maar het werkt wel.

• Raptec
mjah dat heb ik nu ook, maar automatisch zou wel handig zijn :)
met C:/system32/mmsys.cpl kom je bij je instellingen. Iemand misschien enig idee watvoor syntax je moet gebruiken om het standaardafspeel apparaat te wijzigen?
Pagina: 1