Bluetooth presentatie pointer?

Pagina: 1
Acties:

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Hallo, ondertussen al een tijd aan het zoeken geweest...

Ik zoek dus zoiets;

Afbeeldingslocatie: http://www.stino.com/rmouse/eng/RM30/images/rm30-etui.gif

Maar dan via bluetooth...

En dus niet het grotere broertje (zoals de Epox BT-PM01B die bovendien niet meer te krijgen is)

• DnnSke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:55
Gaat het je erom dat je niet hoeft te richten op de ontvanger wat bij IR het geval is, of gaat het je erom dat er geen USB voorhanden is en je dus BT moet gebruiken?

In het eerste geval kan je namelijk beter kijken voor een presenter die gebruik maakt van de 2,4GHz rf. Deze hoef je niet te richten, maar gebruiken dus wel ook gewoon USB voor de kleine ontvanger.
Voor Bluetooth heb ik er zelf nog geen gezien.

• XElD
  • Nu online
Mja, heb me gisterenavond nog even sufgezocht maar ik heb nog steess niks kunnen vinden. Wel een overvloed aan RF usb pointers. Idee was dat m'n laptop al bluetooth heeft en ik dus niet z'n onhandige stick wil hebben. Maar bij nader inzien is het ook wel logisch. Ze verkopen die sticks met als gecombineerde functionaliteit wat geheugen. Idee is gewoon geen gedoe met BT opzetten, gewoon erin steken en gaan. Helaas, ik moet me daar dus maar bij neerleggen.

• XElD
  • Nu online
Hmmm, dit is uberhaupt ongeveer het enige bluetooth presentatieapparaat (geen pen) wat leverbaar is...

http://www.mainsales.nl/index.cfm/menuid/5/Product/12913

Maar da's een groothandel, geen zin om er 10 af te nemen.

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:46

PeaceNlove

Deugleuter

XElD schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 11:56:
Hmmm, dit is uberhaupt ongeveer het enige bluetooth presentatieapparaat (geen pen) wat leverbaar is...

http://www.mainsales.nl/index.cfm/menuid/5/Product/12913

Maar da's een groothandel, geen zin om er 10 af te nemen.
Vraag aan de groothandel aan welke shops ze leveren, dan kan je een van die shops vragen om er een aan jou te verkopen

• magiel
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-02 18:50
je zegt het zelf. het is een groothandel. ze leveren dus aan bedrijven ;)

Ik zou dus even contact met ze opnemen, en vragen aan wie ze die dingen leveren, waar je ze per stuk kan kopen. En als je ze dan toch mailt, kan je ook vragen of je er eentje kan afnemen.

Of je kan altijd nog een inkoopactie starten op www.inkoopacties.net of www.samenkopen.net :)

//edit: wat mediabeast dus zegt.

[ Voor 4% gewijzigd door magiel op 01-06-2007 12:01 ]

Ik wil het er _niet_ over hebben.

• XElD
  • Nu online
@drijfsijssie,

Ja die zoektermen heb ik al lang gehad.

Zal eens even informeren bij de groothandel

• XElD
  • Nu online
Nou de groothandel wist het niet en ik heb ondertussen de MS-bluetooth-muis-presenter-laserpointer-dingie aangeschaft.
Pagina: 1