Toon posts:

muziek stottert

Pagina: 1
Acties:
  • 463 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallow

zin kort als ik muziek luister of een spel speel en der moet wat geladen worden
dan stottert me muziek of kraakt.
ik heb het met elke muziek speler en met elk spel.
ik heb winamp & Itunes & Windows media player 11
drivers Soundmax heb ze al opnieuwe geïnstalleerd en gekeken voor update maar lukte beide niet.
en heb al van een oude versie naar nieuwe geprobeert.
heb ook via moederboard cd geinstalleerd
de muziek of het geluid van het spel kraakt/stottert al als der Firefox en Wmp aan staan en iemand zegt dan wat op msn... stotterde stot
me geluidskaart is onboard en me moederboard is asus-p5vdc-x
(der staat wel ADI Audio Driver maar het is soundmax.)
interngeheugen 1gb
Pentium D 3,4 ghz
700gb hdd
me boxen werken goed heb ze in een ipod getest
Virus en spyware algescant (hitman pro, ccleaner.)

Hoop dat iemand het probleem weet word der namelijk gek van

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
uhm ben ik nou scheel? welke Windows gebruik je?
ik heb het zelf ook met Windows Vista x64 af en toe...
had het toevallig vandaag nog, alles stottert dan gewoon, de muis heeft geen vloeiende beweging meer, muziek stotterrt...
soms helpt zelfs een reboot niet, dan blijft het probleem...
ben er zelf ook nog niet achter hoe het komt

Verwijderd

lijkt mij een overbelaste cpu :) hou het cpugebruik is in het oog wanneer de muziek 'stottert'

probeer mischien is een oudere versie van soundmax of alternatieve drivers ?

Verwijderd

Topicstarter
heb XP pro
heb al oudere versie van soundmax geprobeert en weet niet of der alternatieven drivers zijn

ik ga ff cpu in oogje houden

Verwijderd

Je gebruikt deze drivers http://support.asus.com/d...guage=en-us&model=P5VDC-X ? (Die dat bij audio staan)

Indien ja en je hebt het nogmaals getest probeer deze drivers is
http://www.realtek.com.tw...ownTypeID=3&GetDown=false
Dit is grote gok want ik ben niet 100% zeker dat dat de chip is die gebruikt wordt maar er kan niks foutlopen moest ik fout zitten. :) Probeer alvast eerst die van asus

Verwijderd

Topicstarter
http://img521.imageshack.us/img521/121/cpugebruikuq9.png
me cpu gebruik bij de midelste piek rechts begong die te kraken

Verwijderd

Topicstarter
het is wel al minder gewoorden voor een tijdje heb het nie meer als ik zware prog's aan heb

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-02 22:56
Ik heb het ook op mijn Pentium 3, het komt gewoon doordat de processor nogal héél veel moeite moet doen. Probeer eens een oudere mediaspeler, die wat minder vraagt, zoals bv. de mediaspeler in Win98
en installeer gewoon wat codecs.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm met registratievoorwaarden te lezen. Misschien is het een idee om ze nogmaals even te bekijken want je hebt in ieder geval twee missertjes begaan hier:

1) je post een vraag over Audio & Hifi in Overige Hardware ipv in ... Audio & HiFi :o
2) we verwachten op GoT dat je je posts een beetje verzorgt. Het hoeft geen literair hoogstandje te worden, maar zinnen beginnen met een hoofdletter, eindigen met een punt en bevatten woorden die gespeld zijn zoals van Dale ze misschien zou herkennen.

Dat laatste is niet om lullig te doen, maar vooral omdat GoT niet alleen een forum is maar ook een knowledgebase. Een mens snapt misschien wel wat je bedoelt, maar de searchfunctie kan er weinig mee. Daarnaast ergeren zich veel GoTters aan onverzorgd taalgebruik - en valt het op dat posts die slecht verzorgde taal bevatten ook vaak op andere, meer inhoudelijke vlakken slordig of onvolledig zijn.

Mocht je dyslectisch zijn, een tip: er lopen op GoT veel dyslectici rond, meer dan je zou denken. Ze vallen niet op doordat ze een browser met ingebouwde spellingcontrole gebruiken. Haal Firefox + NL woordenboeken binnen en stel taal in op NL. Dat scheelt :)

* dion_b is geen dyslecticus maar maakt ook dankbaar gebruik van die dingen :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.