Op 12 mei ben ik als "persfotograaf" (niet veel van voorstellen, ik doe dit anders niet) voor het nieuwe (Belgische) tijdschrift SKIK gestuurd naar het Theatre of Art evenement in Bierbeek. De eerste editie van Theatre of Art heeft als subtitel Erotikon, en ja, er komt dan ook een blote tiet voor in mijn foto's, maar het is artistiek verantwoord naakt, zo vind ik toch. Ik heb lang getwijfeld om ze als testcase hier op te zwieren (het is m'n eerste) maar ik heb toch gedurfd.
Alle foto's zijn genomen met m'n Canon EOS 350D met het Canon EF 50 F/1.4 USM objectief. Gezien de - vaak - opvallende afwezigheid van licht meestal op 800 of 1600 iso met F1.4 of 1.8. Alle foto's zijn (zwaar) nabewerkt met volgende elementen: noise reduction, cropping en levels.
Een volledigere set (30 pics, met iets explicietere fotos en resolutie 800x1200) staat op Canon Image Gateway
Hier zijn ze:
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

Er komt ook een verslag van mij over het evenement in die SKIK, incl. foto's maar ik weet nog niet welke.
Alle foto's zijn genomen met m'n Canon EOS 350D met het Canon EF 50 F/1.4 USM objectief. Gezien de - vaak - opvallende afwezigheid van licht meestal op 800 of 1600 iso met F1.4 of 1.8. Alle foto's zijn (zwaar) nabewerkt met volgende elementen: noise reduction, cropping en levels.
Een volledigere set (30 pics, met iets explicietere fotos en resolutie 800x1200) staat op Canon Image Gateway
Hier zijn ze:
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

Er komt ook een verslag van mij over het evenement in die SKIK, incl. foto's maar ik weet nog niet welke.
[ Voor 5% gewijzigd door Erycius op 31-05-2007 17:09 ]
Bloemen scheiden het gras in de tuin.