Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe laptop.
Het moet wel een soort van desktop vervanging worden. Het voornaamste doel is eigenlijk een beetje foto's opslaan/branden en aangezien ik ook een digitale videocamera heb moeten video's ook een beetje bewerkt kunnen worden en op dvd's gebrand.
Nu is mijn oog gevallen op de Easynote MX serie van Packerd Bell. De specs zijn bijzonder goed voor de prijs. Om een voorbeeld te geven:
Easynote MX36-R-031
Mobile Intel® Core Duo T2350
2 x 1024MB DDR2
160 GB
ATI Radeon Xpress X1100 128MB
Microsoft Windows Vista Home Premium
Prijs: €805,- (Bij SallandAutomatisering.nl)
Heeft er iemand ervaring met laptops van dit merk? Aan- of afraders?
Ik heb ervaring met asus en acer laptops, waarvan ik asus veel beter vond. Kan ik dit hiermee vergelijken? Ik moet zeggen dat er erg weinig informatie te vinden is hierover.
Het moet wel een soort van desktop vervanging worden. Het voornaamste doel is eigenlijk een beetje foto's opslaan/branden en aangezien ik ook een digitale videocamera heb moeten video's ook een beetje bewerkt kunnen worden en op dvd's gebrand.
Nu is mijn oog gevallen op de Easynote MX serie van Packerd Bell. De specs zijn bijzonder goed voor de prijs. Om een voorbeeld te geven:
Easynote MX36-R-031
Mobile Intel® Core Duo T2350
2 x 1024MB DDR2
160 GB
ATI Radeon Xpress X1100 128MB
Microsoft Windows Vista Home Premium
Prijs: €805,- (Bij SallandAutomatisering.nl)
Heeft er iemand ervaring met laptops van dit merk? Aan- of afraders?
Ik heb ervaring met asus en acer laptops, waarvan ik asus veel beter vond. Kan ik dit hiermee vergelijken? Ik moet zeggen dat er erg weinig informatie te vinden is hierover.