Toon posts:

Bluetooth is unavailable

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb zo’n bluetooth usb dongle aan mijn pc gehangen en alle software geïnstalleerd etc. , om salling clicker te kunnen gebruiken op mijn telefoon. Nu heb ik alles zo gedaan als je zeiden in de installatie, maar bij de (laatste?) stap zegt hij dat mijn Bluetooth unavailable is. Dit is raar omdat ik wel bestanden van mijn telefoon naar mijn pc kan sturen.

Heeft iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?
Usb dongle: bluesoleil geval.
Telefoon: sonyericsson k750i

ps zo iets beter, het kan niet veel uitgebreider. Ik heb ook al op internet gekeken.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2007 17:53 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het zou fijn zijn als je wat meer tijd in je topicstart steekt; ik snap er vrij weinig van en vindt het ook niet de taak van de helpende hand om eerst je bericht te ontcijferen. Ik stel voor dat je je topicstart aanpast nadat je deze door een spellingscontrole hebt gehaald :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
iemand een idee?

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 16:23:
Nu heb ik alles zo gedaan als je zeiden in de installatie, maar bij de (laatste?) stap zegt jij dat mijn Bluetooth unavailable is.
:/ Ik heb nog helemaal niks gezegd! :9

Je moet toch echt even wat meer uitleggen hoor... Je wilt een USB bluetooth dongle installeren op een laptop? Zo ja, wat voor laptop (specs, besturingssysteem etc).

Vervolgens geef je aan dat er wel een bluetooth verbinding is om bestanden te verzenden en te ontvangen? (Dat zou betekenen dat de bluetooth dongle het wel doet) En nu probeer je een of ander programma te draaien ofzo en dat wilt niet werken? Wat moet dit programma precies kunnen?

En als je de forum regels hebt gelezen weet je ook dat kicken van je topic binnen 24 uur niet gewenst is hier ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Mishmash op 31-05-2007 17:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Met die bluetooth dongle kan ik gewoon dingen van mijn telefoon naar mijn pc sturen, maar als ik hem met het programma stalling clicker wil gaan gebruiken dan doet hij het niet :( . Met dat progje kan je je telefoon als afstandsbediening gebruiken in b.v. itunes, windowsmedia player en powerpoint.

pc specs.
e6600
gigabyte g965-ds4
2gig corsair xms ram
2x250gb samsung spinpoint hd in raid 0
winxp pro 32bit

www.salling.com

(sorry van de spelfouten, ik ben dyslectisch :( )

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2007 17:57 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je [google=salling "bluetooth unavailable"] al eens doorgelezen? Je topicstart is een stuk leesbaarder nu trouwens :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-07 12:32
Bij de installatie van mijn dongle (ander merk, maar toch) moest ik de installatie van de software zonder de dongle erin doen, pas als ie merkte dat er niks inzat moest ik em erin doen, dit stond ook in de handleiding (Kwam ik later achter natuurlijk).
Daarna werkte het bij mij prima, misschien hetzelfde probleem ?
Pagina: 1