Ik zit hier nu al tijdje over na te denken en ik dacht toch maar eens aan de mensen op GoT te vragen wat ze in deze situatie zouden doen.
Eergisteren heb ik geconstateerd dat mijn processor in het volgende systeem defect is:
Asus A8N-SLi (niet de deluxe versie)
2x 512MB DDR Ram
Nvidia Geforce 6600GT (pci-e)
en dus die 3000+...
Mijn budget om het probleem te fixen (en eventueel meteen een upgrade) is zo'n 250 euro.. Nu dacht ik zelf aan het volgende:
Optie 1:
Ik haal een processor voor mijn socket 939, en een extra 2x 512MB ram, hier zou ik misschien nog een x1950xt kunnen nemen.
Optie 2:
Ik houd mijn 6600GT, haal een socket 775 moederbord met 2x 1GB DDR2 geheugen en een E4xxx Core 2 Duo processor.
Ik ben niet van plan om over te clocken...
Wat zou de best optie zijn of misschien nog suggesties hoe het beter kan?
Eergisteren heb ik geconstateerd dat mijn processor in het volgende systeem defect is:
Asus A8N-SLi (niet de deluxe versie)
2x 512MB DDR Ram
Nvidia Geforce 6600GT (pci-e)
en dus die 3000+...
Mijn budget om het probleem te fixen (en eventueel meteen een upgrade) is zo'n 250 euro.. Nu dacht ik zelf aan het volgende:
Optie 1:
Ik haal een processor voor mijn socket 939, en een extra 2x 512MB ram, hier zou ik misschien nog een x1950xt kunnen nemen.
Optie 2:
Ik houd mijn 6600GT, haal een socket 775 moederbord met 2x 1GB DDR2 geheugen en een E4xxx Core 2 Duo processor.
Ik ben niet van plan om over te clocken...
Wat zou de best optie zijn of misschien nog suggesties hoe het beter kan?