Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[Meuk] Overbodige prijs in productinfo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De titel is misschien wat vaag, maar ik probeerde hem niet zo lang te maken dat het zelf een bericht zou worden.

Het probleem: als men kijkt op de productinfo pagina van pricewatch: AC3Filter staat er het volgende handige rode berichtje:
Geen actuele prijzen bekend. Laatst bekende laagste prijs € 405,- op woensdag 2 februari 2005.
De pricewatch: Mozilla Firefox doet het ook:
Geen actuele prijzen bekend. Laatst bekende laagste prijs € 34,- op woensdag 2 februari 2005.
Ik weet zeker dat dit ook voorkomt bij andere software, en hoewel deze feature best handig is voor hardware, in deze gevallen lijkt het mij incorrect. Tenzij ik heb gemist dat ACFilter €405 heeft gekost. 8)7

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat komt doordat die software-entry's niet in de daarvoor bestemde categorie zitten. Ik ga straks eindelijk eens die hele lijst door en prorgamma's naar de juiste categorie verplaatsen \o/.

Die zitten dus wel goed. De Meuktracker maakt gebruik van de Pricewatch omdat er geen überhoofdcategorie voor de software is. Daarom zitten alle meukentry's verstopt in de Pricewatch en kan je dus de prijzen opvragen van die meukitems.

[ Voor 39% gewijzigd door Robin op 31-05-2007 21:50 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FA > BZ

Dit gaat om de koppeling met de PW en daardoor is het geen meukgevalletje, maar een PW-gevalletje.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
F5!