Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[McAfee] blocked iframes

Pagina: 1
Acties:
  • 411 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• toost
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 03:23
Ik heb diverse site's waar middels van een iframe een betaalpagina wordt ingeladen. Onlangs zijn wij er achter gekomen dat mcafee privecy service via 'ads blocking' de pagina's blokkeert in de iframe's. Dit is makkelijk uit te schakelen vanuit mcafee, maar aangezien een hoop mensen dit niet weten lopen wij misschien wel inkomsten mis. Wij zijn gaan uitzoeken waarom precies dit gebeurde en het komt oa. door parameters in je url die in de Iframe geladen wordt.

Er zijn blijkbaar reserved/blocked keywords die je niet mag gebruiken in je url als parameter. VB: affiliate - affid - affiliateid enz.

Nu is mijn vraag of hier er een lijst van woorden bekend is bij iemand die not allowed zijn. Ik kan via google en mcafee hier alleen maar bevestigingen van vinden maar geen lijsten. Dus als iemand een lijst/ link heeft dan graag.

Ps. check ook je eigen site's want voor het zelfde geld heb je er zelf ook last van

This space for rent. Serious inquiries only please.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Vraag je nu hoe een terechte beveiliging te omzeilen? Dat is hier bepaald niet de bedoeling. Hoe dan ook is zo'n lijst voor jou totaal nutteloos omdat de software nu al prima de term 'klant' kan gebruiken ipv. affiliate. Of 'pietjepuk' ;)

Als het om een betaalpagina a la Ogone gaat wil je dat helemaal niet in een iframe doen. Ik zou het dan in ieder geval niet vertrouwen, zomaar content van een andere site op een plaats waar ik vertrouwelijke gegevens in zou moeten voeren. Laad gewoon een 'echte' pagina, neem de look&feel over van de site van je klant laat de betaalsite jouw look&feel overnemen en redirect terug na betaling.

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 03-06-2007 13:03 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)