Ik heb diverse site's waar middels van een iframe een betaalpagina wordt ingeladen. Onlangs zijn wij er achter gekomen dat mcafee privecy service via 'ads blocking' de pagina's blokkeert in de iframe's. Dit is makkelijk uit te schakelen vanuit mcafee, maar aangezien een hoop mensen dit niet weten lopen wij misschien wel inkomsten mis. Wij zijn gaan uitzoeken waarom precies dit gebeurde en het komt oa. door parameters in je url die in de Iframe geladen wordt.
Er zijn blijkbaar reserved/blocked keywords die je niet mag gebruiken in je url als parameter. VB: affiliate - affid - affiliateid enz.
Nu is mijn vraag of hier er een lijst van woorden bekend is bij iemand die not allowed zijn. Ik kan via google en mcafee hier alleen maar bevestigingen van vinden maar geen lijsten. Dus als iemand een lijst/ link heeft dan graag.
Ps. check ook je eigen site's want voor het zelfde geld heb je er zelf ook last van
Er zijn blijkbaar reserved/blocked keywords die je niet mag gebruiken in je url als parameter. VB: affiliate - affid - affiliateid enz.
Nu is mijn vraag of hier er een lijst van woorden bekend is bij iemand die not allowed zijn. Ik kan via google en mcafee hier alleen maar bevestigingen van vinden maar geen lijsten. Dus als iemand een lijst/ link heeft dan graag.
Ps. check ook je eigen site's want voor het zelfde geld heb je er zelf ook last van
This space for rent. Serious inquiries only please.