Toon posts:

Op zoek naar een kleine mobiele laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Voor mijn studie ben ik op zoek naar een nieuwe laptop. Maar mis de kennis om een goed systeem uit te zoeken. Ik heb wel een paar eisen dus misschien kunnen jullie me helpen?
  • Klein en mobiel: liefst heb ik een wat kleinere laptop dan dat standaard is. Ik kwam in de media-markt een mooie tegen met een beeldscherm van 11.1 inch. Zo'n formaat lijkt me perfect.
  • Goede accu, aangezien de accu van mijn huidige accu meestal na 3 uur al leeg is.
  • Het hoeft geen grafisch wereldwonder te zijn, ik gebruik de laptop voornamelijk voor internet en tekstverwerken. Wat ram-geheugen zou niet gek zijn want ik ben dol op het spel Football Manager (soort van text-based).
  • Mijn budget is ongevee 800 euro.
Ik hoop dat jullie me willen helpen, ik zou het in ieder geval zeer op prijs stellen.

Bedankt alvast!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:58
MSI heeft kleine 12 inch notebooks :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip!

Ik heb al wat rond zitten neuzen, lijkt dit je een mooi systeempje?

http://global.msi.com.tw/...rod_no=662&maincat_no=135

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:58
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:01:
Bedankt voor de tip!

Ik heb al wat rond zitten neuzen, lijkt dit je een mooi systeempje?

http://global.msi.com.tw/...rod_no=662&maincat_no=135
[Ervaringen] MSI Megabook S2xx series (deel 4)

lees je hier maar eens in :) ik heb niet super veel verstand van notebooks :)

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:04
dat is wel een mooie laptop en voldoet aan al je eisen.
je hebt hem voor €814,70 met een AMD Turion X2 TL50 en 1Gb geheugen.
Link Pricewatch

Verwijderd

Topicstarter
Oké dan zijn we er snel uit. Ontzettend bedankt voor alle hulp!

_/-\o_ _/-\o_

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:07
Ja ik denk idd dat die MSI een van de beste opties is. <12.1" wordt veel te duur en groter wil jij niet. De MSI is voor zover ik weet ook ongeveer de enige optie in dit budget.

Verwijderd

Topicstarter
Oké bedankt voor het advies.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

GremliN-Online schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 16:21:
Ja ik denk idd dat die MSI een van de beste opties is. <12.1" wordt veel te duur en groter wil jij niet. De MSI is voor zover ik weet ook ongeveer de enige optie in dit budget.
Precies, dan kom je in de buurt van de TX1 van Sony, en voor het geld wat je voor dat ding neertelt kun je vele S262tjes kopen :).
Verder is het misschien interessant om deze notebook in Duitsland te halen, daar waren ze stukken goedkoper als toen ik mijn notebookje kocht (een S260, zo'n goed jaar geleden).

Verwijderd

BTW, die pricewatch link klopt niet; hij heeft geen X2, maar een Sempron 3400+ ofzo. Kijk maar eens bij de specs die de winkels geven. De versies met X2 zijn een stukje duurder!

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik inderdaad ook gezien. Volgens mij is de goedkoopste met een Turion: 833 Euro's. Maar goed dat past nog wel binnen het budget. Dan ga ik wel een weekje over op brood en water :D

Trouwens Knuffelkubus, waar in Duitsland kun je dat doen? heb je misschien een paar websites of zo? Volgens mij is daar idd de belasting op elektronica niet zo hoog als in NL.

Verwijderd

Bij www.alb-computer.de kun je complete laptops kopen, maar kun je ook laptops samenstellen naar jouw wens. Dit kan overigens ook bij www.btonotebooks.nl, maar daar heb je alleen keuze uit de Intel variant.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 14:40:
Trouwens Knuffelkubus, waar in Duitsland kun je dat doen? heb je misschien een paar websites of zo? Volgens mij is daar idd de belasting op elektronica niet zo hoog als in NL.
Die is gewoon 19% net als de BTW op andere producten. Alleen levensmiddelen en boeken etc vallen onder een lagere BTW klasse (MwSt).

Hou er wel rekening mee dat een Duits keyboard wel anders is dan een NL/US keyboard ;)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 14:40:
Ik heb de mijne bij Alb-computer vandaan.
tazzman schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:04:
[...]

Die is gewoon 19% net als de BTW op andere producten. Alleen levensmiddelen en boeken etc vallen onder een lagere BTW klasse (MwSt).

Hou er wel rekening mee dat een Duits keyboard wel anders is dan een NL/US keyboard ;)
Maar goed, je kunt ook gewoon QWERTY krijgen.

• Moneta
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Je hebt dan alleen geen garantie van MSI nederland :)

That's the way the cookie crumbles.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Terw_Dan schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 16:17:
[...]

Maar goed, je kunt ook gewoon QWERTY krijgen.
Maar lang niet overal!

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Moneta schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 16:39:
Je hebt dan alleen geen garantie van MSI nederland :)
Toen ik m;n notebook kocht zat er garantie bij voor Duitsland, Oostenrijk en de BeNeLux.
Maar het is natuurlijk wel verstandig dat even na te kijken.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.