Hallo Tweakers,
Ik heb een raar probleem
Ik heb vanmorgen mijn pc uit elkaar gehad, en weer in elkaar gezet. Maar toen ik opstarte waren de kleuren die normaal wit moeten zijn een soort van raar ligt blauw...
Nu was het voorval, toen ik men processor in men moederbord wou prikken liet ik hem perongelijk vallen, waardoor een paar pinntetjes zijn verbogen...
Deze heb ik met heel veel geduld heel voorzichtig recht gebogen.. Hierna heb ik de computer verder afgebouwd.
Nu ben ik er bijna zeker van dat het geen driver probleem is, omdat toen ik de drivers eraf had gehaald, en de pc reeboote had hij nog steeds het vage kleuren probleem.
Nu zijn mijn vragen, hebben de processor pinnen invloed op het beeldkwaliteit?
Verdere dingen die ik geprobeerd heb zijn:
- Andere monitor. geen succes
- Videokaarten gewisseld geen succes
- Sli bridge omgedraaid geen succes
- bios reset geen succes
Mijn spex zijn:
Amd x2 4200- socket 939
MSI K8N Sli Platinum
2 gig kingston 3200c2
2 maal 7900gt's
2 maal samsung spinpoint 250 gig
Weten jullie wat het probleem kan zijn, en wat ik eraan moet doen om het op te lossen???
Vriendelijk bedankt,
Henk3
Ik heb een raar probleem
Ik heb vanmorgen mijn pc uit elkaar gehad, en weer in elkaar gezet. Maar toen ik opstarte waren de kleuren die normaal wit moeten zijn een soort van raar ligt blauw...
Nu was het voorval, toen ik men processor in men moederbord wou prikken liet ik hem perongelijk vallen, waardoor een paar pinntetjes zijn verbogen...
Deze heb ik met heel veel geduld heel voorzichtig recht gebogen.. Hierna heb ik de computer verder afgebouwd.
Nu ben ik er bijna zeker van dat het geen driver probleem is, omdat toen ik de drivers eraf had gehaald, en de pc reeboote had hij nog steeds het vage kleuren probleem.
Nu zijn mijn vragen, hebben de processor pinnen invloed op het beeldkwaliteit?
Verdere dingen die ik geprobeerd heb zijn:
- Andere monitor. geen succes
- Videokaarten gewisseld geen succes
- Sli bridge omgedraaid geen succes
- bios reset geen succes
Mijn spex zijn:
Amd x2 4200- socket 939
MSI K8N Sli Platinum
2 gig kingston 3200c2
2 maal 7900gt's
2 maal samsung spinpoint 250 gig
Weten jullie wat het probleem kan zijn, en wat ik eraan moet doen om het op te lossen???
Vriendelijk bedankt,
Henk3