Toon posts:

Opleiding webdesign

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goede cursus of opleiding voor het bouwen van websites. Hierbij liep ik tegen de opleiding "webdesign" van opatel aan.

Ik heb al een beetje gewerkt met HTML en dreamweaver, maar mijn kennis hierover is niet bijzonder groot ;)

Heeft iemand ervaring met deze opleiding of weet iemand misschien goede alternatieven. Locatie van de opleiding maakt niet uit en het liefst deeltijd / avondcursus.

Bedankt.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 15:46

OkkE

CSS influencer :+

Ken de opleiding niet, dus daar kan ik niets zinnigs over zeggen. Maar er zijn al genoeg andere topics geweest hier, waarin allerlei opleidingen en cursusen uitvoerig besproken zijn. Evenals het nut van zoiets t.o.v. zelfstudie. Lijkt me zinvol die ook eens door te lezen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:36

rapture

Zelfs daar netwerken?

Graduaat MCT is een goede opleiding, die compleet genoeg is om te webmasteren. Van het coderen, via de design/fotosoep/... tot aan je eigen colocated webservers draaien en bedrijfsbeheer.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties

Ik heb de andere topics gelezen, echter wordt daar niet gepraat over deze specifieke opatel opleiding. Is er iemand die hier ervaring mee heeft?