Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Omdat Tweakers.net hier partner van is? Ook ik snap wel dat dit gewoon reclame is, maar blijkbaar is het voor Tweakers.net iets wat een .plan waard is.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dat geeft geen enkele uitleg waarom dit item als nieuwsbericht gepresenteerd is.Outerspace schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:27:
Omdat Tweakers.net hier partner van is? Ook ik snap wel dat dit gewoon reclame is, maar blijkbaar is het voor Tweakers.net iets wat een .plan waard is.
Het wordt niet als nieuwsbericht gepresenteerd? 
Dat we bijna nooit frontpage aankondigingen voor .plans gebruiken wil niet zeggen dat het niet kan zoals dit artikel ook bewijst
Dat we bijna nooit frontpage aankondigingen voor .plans gebruiken wil niet zeggen dat het niet kan zoals dit artikel ook bewijst
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Een .plan is dan ook geen nieuwsbericht
Intentionally left blank
We regelen 40% korting voor een sportevenement at no cost whatsoever to the reader, waar zowel Tweakers.net als de Admirals publicitaire winst mee hopen te boeken, en dan mogen we dat niet vertellen omdat...?
Dat die .plan (!= nieuws) een aankondiging bovenaan de fp krijgt lijkt me, voor een T.net-project, logisch. Dat daar 'nieuwsberichten' boven staat is ongelófelijk jammer, dat had natuurlijk nieuws- en andere berichten moeten zijn
Dat die .plan (!= nieuws) een aankondiging bovenaan de fp krijgt lijkt me, voor een T.net-project, logisch. Dat daar 'nieuwsberichten' boven staat is ongelófelijk jammer, dat had natuurlijk nieuws- en andere berichten moeten zijn
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Tis een .plan, geen nieuwsitem
.
Het staat idd met een plaatje (aankondiging heet dat geloof ik?) bovenaan de FP, maar die plaatjes geven alleen aan dat het een belangrijk item is, niet per definitie een nieuwsitem.
[spuit 14 inmiddels]
Het staat idd met een plaatje (aankondiging heet dat geloof ik?) bovenaan de FP, maar die plaatjes geven alleen aan dat het een belangrijk item is, niet per definitie een nieuwsitem.
[spuit 14 inmiddels]
[ Voor 5% gewijzigd door feej op 31-05-2007 12:36 ]
Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
Het is een nieuwtje, en dit nieuwtje verschijnt dan bij nieuwsberichten.
39
Je praat onzin. De FP-aankondigingen zijn niet exclusief voor nieuws gereserveerd, ook reviews, onderhoudsplannen en andere relevante zaken worden daarin aangekondigd. Het artikel zelf is een keurige .plan en wordt op geen enkele wijze als nieuws gepresenteerd, in het artikel wordt duidelijk gesteld dat het om een partnership gaat.
Ik doelde inderdaad zoals Rataplan al aangeeft op het volgende:

Inmiddels begrijp ik uit een DM van Daniel dat dit historisch zo gegroeid is. Misschien een puntje om in het achterhoofd te houden voor eventuele aanpassingen ooit. Ik kan mij voorstellen dat het voor veel mensen onduidelijk kan zijn.
In ieder geval begrijp ik nu waarom het er een beetje scheef staat. Thanks voor de uitleg.

Inmiddels begrijp ik uit een DM van Daniel dat dit historisch zo gegroeid is. Misschien een puntje om in het achterhoofd te houden voor eventuele aanpassingen ooit. Ik kan mij voorstellen dat het voor veel mensen onduidelijk kan zijn.
In ieder geval begrijp ik nu waarom het er een beetje scheef staat. Thanks voor de uitleg.
Pagina: 1