Na wat gerommel in mijn oude Asus-moederborddoos heb ik een onderdeel gevonden waarvan ik geen flauw idee heb wat het is of waar het vandaan komt. Het heeft stekkers die suggereren dat ik het op een mobo moet prikken, maar omdat allerlei identificatiestickers ontbreken heb ik geen idee of ik dat veilig zou kunnen doen.
De voorkant van het apparaatje heeft aan de rechterkant vier genummerde ledjes, daarnaast een sticker (met daarachter een hardwareaansluiting) met het opschrift 'Do not remove, when using bluetooth' en daarnaast een USB-ingang.
Herkent iemand dit apparaat en kan hij of zij mij vertelen wat het is, hoe het werkt en, misschien wel het belangrijkst, of ik het eenvoudig kan aansluiten op mijn Asus-moederbord?
Ik heb een paar fotos genomen om jullie een wat beter beeld te geven:

De voorkant van het apparaatje heeft aan de rechterkant vier genummerde ledjes, daarnaast een sticker (met daarachter een hardwareaansluiting) met het opschrift 'Do not remove, when using bluetooth' en daarnaast een USB-ingang.
Herkent iemand dit apparaat en kan hij of zij mij vertelen wat het is, hoe het werkt en, misschien wel het belangrijkst, of ik het eenvoudig kan aansluiten op mijn Asus-moederbord?
Ik heb een paar fotos genomen om jullie een wat beter beeld te geven:

When in doubt, press some random buttons.