XP MCE crack activeren

Pagina: 1
Acties:
  • 1.515 views sinds 30-01-2008

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-02 13:48
Nee geen illegale vraag :)

Ik heb een Olidata met MCE 2005 NL. Kant en klaar zo geleverd compleet met wat bugs die mij storen. Nu dacht ik, ik installeer 'm opnieuw met bijgeleverde CD. Mooi niet, die zet een soort van image terug. Dat wil ik dus niet. Vervolgens heb ik gewoon een setup CD gedownload en geïnstalleerd. Wat blijkt, dit is een razormooned aangepaste CD met crack. Mijn vraag is, kan ik deze crack ongedaan maken en alsnog mijn eigen NL key invullen op deze US versie? De pc is intern niet gewijzigd, maar ik realiseer mij nu pas dat het ook nog eens een taalwisseling is. Op de Microsoft site staat hier namelijk niets over, niet dat ik kan vinden. Ik weet alleen nog dat je met Vista wal van taal mag wisselen. Zo niet, jammer en download ik wel een andere CD in NL. Zo ja, dan nogmaals de vraag, kan ik de crack ongedaan maken en gewoon mijn eigen key hergebruiken zonder weer opnieuw te installeren? Of moet ik nu alsnog op zoek gaan naar een onaangepaste CD/DVD?

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Op GoT helpen we hier niet aan mee - zowel niet aan het kraken van software, als het 'onkraken' van software :)

Dit topic is gesloten.