Toon posts:

Virtual DJ op 2 kanalen

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tz'ers

Over 2 weken heb ik een feestje. Op dat feest ben ik gevraagd om wat platen te draaien.

Ik ben nu bezig met virtual dj en het gaat me redelijk goed af. Het enige probleem is dat ik niet weet hoe ik tijdens het afspelen van het liedje, het andere liedje kan beluisteren op de andere virtuele speler.

Weet iemand hoe ik dat moet doen?

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 15:37
Ik veronderstel dat je 2 verschillende audio-uitgangen hebt en deze al zo geconfigureerd hebt om één van die kanalen als koptelefoon uitgang te gebruiken. Anders snap ik het probleem niet echt.

Verwijderd

Topicstarter
jvvv schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:34:
Ik veronderstel dat je 2 verschillende audio-uitgangen hebt en deze al zo geconfigureerd hebt om één van die kanalen als koptelefoon uitgang te gebruiken. Anders snap ik het probleem niet echt.
Nee dat is net het probleem. Ik krijg ze in virtual dj niet ingesteld, die 2 losse kanalen.

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-07 12:37
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:08:
[...]

Nee dat is net het probleem. Ik krijg ze in virtual dj niet ingesteld, die 2 losse kanalen.
Dat moet wel ergens in te stellen zijn. Zoniet dan kun je er nog een tweede geluidskaart bij prikken.

stp - PSN ID: stp_4

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-04 10:13

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Ik zou er gewoon een tweede geluidskaart inprikken, de speler zo configureren dat iedere player een eigen geluidskaart heeft. Gooi er een mengpaneel tussen en regel hiermee de muziek. Hier sluit je ook een hoofdtelefoon op aan zodat je de muziek kunt beluisteren en tussen de players kunt switchen zonder aan je computer te komen. Lekker makkelijk en is ook nog een "hufterproof".

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York