Toon posts:

'Snapon' Laptopspeakers? Wie heeft er een setje?

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien mijn vorige topic in het laptop-forum (zonder de kans te hebben gehad een reactie te geven, of aanvullende info te geven) is gesloten probeer ik het op dwingend advies nog maar een keer in het Audio-gedeelte.

Wie weet waar ik in NL nog deze week luidsprekers kan kopen die je op of aan de zijkanten van een laptop kunt 'schroeven'. Liefst USB-gevoed. Heb ze ooit gezien van Kensington in een review maar kan ze nergens in een shop terugvinden :(

Voor de mods die hier niet tevreden mee zijn en meteen mijn topic willen sluiten:
- ik kan die REVIEW niet meer terugvinden (wellicht was het wel in een mag) en ook geen verdere productinfo van Kensington zelf.

- het setje dat in het andere topic werd aangeduid heb ik ook gevonden en kan (zover ik kan zien) niet AAN de laptop worden bevestigd (http://www.expansys.nl/p.aspx?i=119843)

- ik heb op diverse combinaties van zoektermen gezocht in Google dus het betreft geen LUIHEID van mijn kant

- ik ben niet op zoek naar slaafjes die google voor me willen afstruinen, ik zoek naar iemand die toevallig al eens zo'n product heeft aangeschaft en mij een merk/typenr/winkel kan doorgeven.
Dus als het topic gewoon een dag of 2 open kan blijven dan hebben mensen de kans om die info te verschaffen, dat is nuttiger dan meteen een topic te sluiten.

Tweakers is er om elkaar te helpen, niet om elkaar af te zeiken...

Zo, dat moest ik even kwijt :)

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:38

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Topicstarter
verrek! Die buffallo's zijn degene uit de review die ik had gezien! Dus geen Kensington.
Mijn google-skills zuigen idd. Ik heb gezocht op laptop usb speakers. Waarom kreeg ik dan niet dit resultaat? :(
Heef iemand die Buffallo's toevallig?

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 08:59:
[...]

verrek! Die buffallo's zijn degene uit de review die ik had gezien! Dus geen Kensington.
Mijn google-skills zuigen idd. Ik heb gezocht op laptop usb speakers. Waarom kreeg ik dan niet dit resultaat? :(
Heef iemand die Buffallo's toevallig?
Wat gek, als ik een search doe op de zoekwoorden die je opgeeft( laptop usb speakers ) krijg ik die van Buffalo als 7e resultaat.

Goed geluid zullen ze echter niet weergeven, ze beginnen pas bij 200hz en stoppen al bij 12kHz.

Verwijderd

Topicstarter
heracles schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:40:
[...]

Wat gek, als ik een search doe op de zoekwoorden die je opgeeft( laptop usb speakers ) krijg ik die van Buffalo als 7e resultaat.

Goed geluid zullen ze echter niet weergeven, ze beginnen pas bij 200hz en stoppen al bij 12kHz.
Het hoeven geen superspeakers te zijn om muziek te luisteren ofzo, maar ik kijk veel series in bed met de laptop op zo'n plankje op het voeteneind. Daar zou het ideaal voor zijn. En omdat ik die laptop telkens meesleur vd woonkamer naar de slaapkamer etc zou het handiger zijn als die speakers dus vastzitten.

Verwijderd

Topicstarter
heracles schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:40:
[...]

Waarom krijg ik ze dan niet terug???? :(
Dit is de url die gegenereerd word:
http://www.google.nl/sear...peakers&btnG=Zoeken&meta=

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 07:55:
[...]

Waarom krijg ik ze dan niet terug???? :(
Dit is de url die gegenereerd word:
http://www.google.nl/sear...peakers&btnG=Zoeken&meta=
Je hebt gelijk, nu staat die url ook pas op pagina 9 bij Google :S . Maar ik heb nooit zover gezocht afgelopen vrijdag. Nu kan de inhoud van Google ook wel eens wat veranderen, maar toch raar.

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Je zou ook eens kunnen kijken naar de Creative TravelSound Notebook 500 speakers. Ik heb ook zo'n setje: prima geluid!!
(was een keer een ibood voor 9,95 ! tja daar laat je zo'n ding niet voor liggen......)

Verwijderd

Topicstarter
kaajee schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:46:
Je zou ook eens kunnen kijken naar de Creative TravelSound Notebook 500 speakers. Ik heb ook zo'n setje: prima geluid!!
(was een keer een ibood voor 9,95 ! tja daar laat je zo'n ding niet voor liggen......)
Ja, die was toen net uitverkocht toen ik mijn mail las :(
Ik ben nu bezig om er eentje in de buurt te vinden voor zaterdag (dan ga ik op vak.)
Hoe zijn die speakers met stemgeluid (bij films/series enzo)

• kaajee
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 08:56:
[...]

Ja, die was toen net uitverkocht toen ik mijn mail las :(
Ik ben nu bezig om er eentje in de buurt te vinden voor zaterdag (dan ga ik op vak.)
Hoe zijn die speakers met stemgeluid (bij films/series enzo)
Ik vind ze prima, sterker nog, gewoon (erg) goed. Met alles eigenlijk wel, dus zowel muziek als stemmen enzo........

Verwijderd

Topicstarter
kaajee schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 09:26:
[...]

Ik vind ze prima, sterker nog, gewoon (erg) goed. Met alles eigenlijk wel, dus zowel muziek als stemmen enzo........
Tataaa, gisteren op de valreep nog die Travelsound 500 opgepikt. Geluid kan idd een stuk harder, al is het geluid wel scherp en enigszins blikkerig. Grootste tegenvaller was toch wel dat die batterijen aan een apart kastje bungelen EN dat de 'clip' er niet goed op blijft zitten als je de laptop even dichtklapt om um te verplaatsen.

• kaajee
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:15:
[...]

Tataaa, gisteren op de valreep nog die Travelsound 500 opgepikt. Geluid kan idd een stuk harder, al is het geluid wel scherp en enigszins blikkerig. Grootste tegenvaller was toch wel dat die batterijen aan een apart kastje bungelen EN dat de 'clip' er niet goed op blijft zitten als je de laptop even dichtklapt om um te verplaatsen.
Maar dat battery pack gebruik jij toch helemaal niet? Je hebt em toch middels USB aan je laptop hangen?

Verwijderd

Topicstarter
kaajee schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:15:
[...]

Maar dat battery pack gebruik jij toch helemaal niet? Je hebt em toch middels USB aan je laptop hangen?
Klopt, maar hij kan harder MET batterijen. Dat kan handig zijn, maar dan wel als de batterijen IN het apparaat zelf zaten.
Pagina: 1