Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Diverse problemen Nokia E65

Pagina: 1
Acties:
  • 841 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er slechte ervaringen met de accu van de E65, elke dag rond 8u haal ik mij telefoon vd lader en s avonds rond 19u is de batterij leeg.. bel ongeveer 2.5uur per dag, gebruik de hele dag pushmail en internet af en toe (max 10 minuten per dag. in het begin ging de batterij sneller leeg maar na een firmware upgrade is de duur iets langer. Ik had ook problemen met het uitvallen na een gesprek maar na een firmware upgrade komt het nog sporadisch voor.

Laatse probleem is het ontbreken van de keypad verlichting.. denk dat ik een maandag morgen Nokia heb gekocht, ga maar weer terug naar de winkel. Voor de rest een perfect apparaat.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik zie dat je hier nieuw bent :w

Maar we hebben hier 'n search-functie waarmee je dit topic had gevonden: Het Nokia E65 topic
Zodoende kun je je vraag daar ook stellen en hoef je dus geen nieuw topic te openen! Succes ermee.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Wat CLB zegt :)
Je kunt binnenin dat topic ook zoeken, met de Quicksearch bovenaan. Als je "batterij" of "accu" invult, krijg je al wat ervaringen te zien. Succes ermee!

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.