Kan iemand mij die ff mailen? Ik heb bij zoiah gekeken maar die is druk bezig alles weer opnieuw te uploaden ofzo.
skuiper@xs4all.nl
danks
skuiper@xs4all.nl
danks
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Je moet toch solderen om de weerstandjes erop te krijgen??Op maandag 12 februari 2001 21:04 schreef SuB het volgende:
je moet eerst wat weerstandjes veranderen (eitje) daarna kan je eventueel de bios nog flashen.
Bios flashen is dus optioneel omdat je met de detonator drivers ook al een quadro hebt.
De hacked bios/drivers zijn overigens niet aan te raden, spellen draaien langzamer namelijk. Wel leuk voor 3dmax etc maar spellen hebben nog steeds voorrang bij mij.
Verwijderd
Verwijderd
geforce en quadro = dezelfde chip (ik kan het weten, want mijn mod is geluktOp woensdag 14 februari 2001 20:02 schreef THeRuLeR het volgende:
Heb je misschien een duidelijk plaatje voor me met beschrijving welke weerstanden ik moet verplaatsen op m'n Hercules 3D Prophet2MX? Ik heb namelijk geen zin aan een GeForce die naar de klote is!
Maar is het nou echt de moeite waard? Ik lees hier en daar wel dat het een winst van 20% of meer opleverd maar dat geloof ik eerlijk gezegd niet echt.
Wat ik zowieso niet begrijp is hoe mijn GeForce2 chip een Quadro2 chip kan worden.
Pleeze Xplain.
Verwijderd