Toon posts:

Hacked bios voor gf >> quadro mod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij die ff mailen? Ik heb bij zoiah gekeken maar die is druk bezig alles weer opnieuw te uploaden ofzo.

skuiper@xs4all.nl

danks

Verwijderd

da's zeker interessant. maare, als je die in je mailbox hebt gehad, kan je die mij ook ff mailen dan? bvd.
oh, ja eppo1313@home.nl dus

Verwijderd

Topicstarter
je moet wel eerst wat solderen.

Verwijderd

http://www.m3dzone.com/zoiah/

op deze mirror van zoiah's "oude" site kan je de cracked gloria2 bioses downloaden....

mocht je nog iets anders nodig hebben dan zeg je het maar.....

het meeste heb ik....(wat betreft Geforce(2) -> Quadro(2)....)

Have fun.... ;)

Verwijderd

Ehm misschien een domme vraag, heeft het ook effect als ik m'n GeForce 2 MX naar zo'n Quadro flash? Of is het echt noodzakelijk om die weerstanden te verplaatsen?

Verwijderd

Topicstarter
je moet eerst wat weerstandjes veranderen (eitje) daarna kan je eventueel de bios nog flashen.

Bios flashen is dus optioneel omdat je met de detonator drivers ook al een quadro hebt.

De hacked bios/drivers zijn overigens niet aan te raden, spellen draaien langzamer namelijk. Wel leuk voor 3dmax etc maar spellen hebben nog steeds voorrang bij mij.

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 21:04 schreef SuB het volgende:
je moet eerst wat weerstandjes veranderen (eitje) daarna kan je eventueel de bios nog flashen.

Bios flashen is dus optioneel omdat je met de detonator drivers ook al een quadro hebt.

De hacked bios/drivers zijn overigens niet aan te raden, spellen draaien langzamer namelijk. Wel leuk voor 3dmax etc maar spellen hebben nog steeds voorrang bij mij.
Je moet toch solderen om de weerstandjes erop te krijgen??

En als spellen bij jou voorang hebben waarom wil jij die bios dan hebben?

Verwijderd

Heb je misschien een duidelijk plaatje voor me met beschrijving welke weerstanden ik moet verplaatsen op m'n Hercules 3D Prophet2MX? Ik heb namelijk geen zin aan een GeForce die naar de klote is!

Maar is het nou echt de moeite waard? Ik lees hier en daar wel dat het een winst van 20% of meer opleverd maar dat geloof ik eerlijk gezegd niet echt.

Wat ik zowieso niet begrijp is hoe mijn GeForce2 chip een Quadro2 chip kan worden.

Pleeze Xplain.

Verwijderd

Op woensdag 14 februari 2001 20:02 schreef THeRuLeR het volgende:
Heb je misschien een duidelijk plaatje voor me met beschrijving welke weerstanden ik moet verplaatsen op m'n Hercules 3D Prophet2MX? Ik heb namelijk geen zin aan een GeForce die naar de klote is!

Maar is het nou echt de moeite waard? Ik lees hier en daar wel dat het een winst van 20% of meer opleverd maar dat geloof ik eerlijk gezegd niet echt.

Wat ik zowieso niet begrijp is hoe mijn GeForce2 chip een Quadro2 chip kan worden.

Pleeze Xplain.
geforce en quadro = dezelfde chip (ik kan het weten, want mijn mod is gelukt >:))

maar door dat weerstandje (wat je dus moet solderen) is een geforce een geforce en een quadro een quadro

greetz

Verwijderd

http://www.geocities.com/tnaw_xtennis/

deze link verklaard alles.....

http://www.tweakhardware.com/guide/quadro/

of deze link is ook wel leuk....

In mijn geval had ik wel degelijk winst...(alleen in OpenGL games)

GF2MX -> Q2MXR (dit is de enigste mod die wat fps oplevert in OpenGl games)

Alle benchmarks met dezelfde drivers en settings (core/mem = 200/200)....

Have fun.....;)

P.S. met die hercules moet je wel effe opletten !! Kijk goed of je een reference design hebt. Als dat zo is dan moeten de weerstandjes (R121 en R123) naast de GPU zitten , net onder de heatsink....
Pagina: 1