Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Leuke start bedrijven in de ICT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
in 2003 heb ik mijn opleiding systeembeheerder/netwerkbeheerder/MBI MBO niv4 afgerond

Ik was indertijd 18 heb een half jaar 1e lijnshelpdesk gedaan

Na dit half jaar ben ik daar gestopt ( geen leuke bedrijfscultuur + 40 uur aan de telefoon was gewoon niet mijn ding)

Na dit half jaar werk ik inmiddels al weer 5 jaar bij een electronica winkel. (verkoop pc's etc)
Hier ben ik al geruime tijd ass. filiaalbeheerder. (ik heb hier tevens mijn filiaalbeheerders diploma gehaald.)

Toch is de ICT altijd blijven kriebelen en dan met name de field engineer functies o.i.d. (veel op de weg etc etc.)

Na lang nadenken en in overleg met mijn partner heb ik besloten verder te gaan met dit idee

IVM vaste lasten wil ik niet teveel zakken in mijn salaris(snap best dat dit door evt betaalde studies en dergelijken dit iets zal zakken). Deze ligt nu rond de 1750 bruto.

Ik heb er geen enkele moeite mee om een evt studie te moeten volgen (graag zelfs.)

Wat zijn leuke bedrijven om te beginnen en zijn mijn wensen uberhaupt haalbaar?

in afwachting van jullie reacties

vriendelijke groeten

Edwin

• TNT78
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

TNT78

De goeroe

www.werkenbijsogeti.nl
Verder kan ik je aanraden om de werkervaring bij ..... posts goed door te lezen.

Maar mocht je verder nog vragen hebben een PM mag uiteraard altijd :-)

Iets minder wervend mag ook wel :) Dan bedoel ik dus de combinatie van 1 bedrijf noemen, zelf bij dat bedrijf werken en oproepen tot persoonlijk contact wel heel erg het randje opzoekt.

[ Voor 35% gewijzigd door Rukapul op 31-05-2007 20:40 ]

Mous XP

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:57

FreakNL

Well do ya punk?

Eens, en bij Sogeti zou je ook nog meer gaan verdienen als starter, ipv minder ;)

Alleen, je post klopt wiskundig gezien niet, stel dat je januari 2003 dat MBO diploma gehaalde hebt, en tot juni 2003 dat helpdesk werk gedaan hebt, blijven er vier jaar over, ipv vijf :)

Verwijderd

Topicstarter
klopt. was al aan het werk toen ik mn diploma heb afgerond! scherp! net je koffie op ? haha

zoals de vacatureYoung Professional Infrastructuur Services Zou ik daar in aanmerking voor kunnen komen? Mn werkervaring is natuurlijk iets andere aard.

"Je hebt affiniteit met Infrastructuur. Je hebt kennis en ervaring behalve tijdens je studie verkregen via werkervaring en/of stage of uit de privé-sfeer.
· aanleggen en beheren thuisnetwerk
· werken in computerzaak
· assembleren pc’s voor diverse kennissen/vrienden/bekenden
· actieve deelname aan computer gerelateerde gebruikersgroepen
· organiseren lanparty’s
· systeem- netwerkbeheer stageplaats
· inrichten/beheren server (Windows 2000 of Windows 2003)"

btw waar kan ik dan aan denken op gebied van salaris?
als ik kijk in de div topics over bijv call2 zou ik in moeten leveren

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

TNT78 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 22:59:
www.werkenbijsogeti.nl
Verder kan ik je aanraden om de werkervaring bij ..... posts goed door te lezen.

Maar mocht je verder nog vragen hebben een PM mag uiteraard altijd :-)
doet het niet...doet alweer.

[ Voor 59% gewijzigd door Raven op 31-05-2007 12:27 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Bij call2 moet je inderdaad inleveren maar dit bedrijf betaald ook bar weinig, en is een but bedrijf (maar das natuurlijk een persoonlijke mening)
Pagina: 1