Toon posts:

TN of MVA/PVA-panel

Pagina: 1
Acties:
  • 483 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Misschien een simpele vraag. Waaraan kun je zien of een scherm met een TN of MVA/PVA-panel is uitgerust? Bij de specs van de verschillende fabrikanten/reviewers lees ik hier niks over. Of kun je het alleen zien aan bijv. een hogere reactietijd?

• TetsuoShima
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-07 19:28

TetsuoShima

low energy output

zeer simpel, werkt 9 kansen op 10.

kijkhoek, als die niet 178° is of zeer dicht in die buurt, is het geen *va.
verder kan je ook naar contrastratio kijken, die is meestal ook hoger bij *va schermen, echter wel oppassen voor dynamic contrast specs. :)

Evil is done without effort, naturally, it is the working of fate; good is always the product of an art.

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-07 23:34
En bij een onwaarschijnlijk overdreven reactietijd is het geheid een TN paneel. PVA haalt meestal niet sneller dan 8ms...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik vind het vreemd dat je bij de fabrikanten/reviews hier niks over terugvindt... Meestal heb ik er toch geen probleem mee om deze informatie te vinden. Bij welke merken/schermen zie jij dit dan?

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Bij www.prad.de kan je meestal wel correcte info vinden voor een groot aantal schermen. Er bestaan trouwens ook nog (S)IPS panelen.

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb hier een 23" cinema display (geen idee wat voor panel, geen TN iig ;)), en een samsung 225bw (TN) naast elkaar staan, duidelijk verschil is dus de inkijkhoek, en de kleuren (lijken natuurlijker op de apple)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Een klein beetje zelf zoeken kan geen kwaad, hier is echt wel genoeg over te vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.