Toon posts:

[Vista + Norton Ghost]

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem:

Ik had een norton ghost cd vanaf internet op me E: schijf staan, hierop staat het programma PQBOOT32. Ik wilde even kijken wat dit programma deed en starte dit op. Een Command Prompt opende en ik kon een keuze maken tussen 1,2 of 3. (verschillende partities) Ik koos voor 1 (C-Schijf) waarna me computer door het programma opnieuw opgestart werd.

Nu zie ik in Windows alleen nog maar mijn C-schijf de andere 2 partities zijn niet meer zichtbaar.
Ze staan nog wel in schijfbeheer maar het bestandssysteem wordt niet meer herkend.
Heb al opgestart in veilige modus maar ook daar zijn de twee partities verdwenen.

Weet iemand wat PQBOOT doet en hoe ik dit kan herstellen?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

PQBOOT is een bootmanager van PowerQuest (Partition Magic) die niet geschikt is voor Vista.
Deze heeft nu je andere partities verborgen, zodat het systeem ze niet meer kan zien.
Nog een keer draaien om de wijzigingen ongedaan te maken (je hebt uiteraard zoals het hoort éérst een backup gemaakt toen je er mee ging spelen toch?) en verwijderen die hap.

Verder leveren we geen support op betaalde software die "ergens van internet afkomt" .

Dicht.

[ Voor 3% gewijzigd door alt-92 op 30-05-2007 21:31 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.