gisteren werkte die nog, mn dvd-writer en nu niet meer. Heb een hp, vista, etc. Bij apparaatbeheer krijg ik de melding: kan niet lezen, beschadigd bestand, help!
Al een reinstall geprobeerd van het beschadigde bestand?
Krijg deze tekst:
Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)
Klik op 'Naar oplossingen zoeken' als u gegevens over dit apparaat naar Microsoft wilt verzenden en wilt kijken of een oplossing beschikbaar is. (dit werkt dus niet)
Bij vervolgens stuurapparaat vernieuwen geeft ie aan dat de nieuwst driver geinstalleerd is
Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)
Klik op 'Naar oplossingen zoeken' als u gegevens over dit apparaat naar Microsoft wilt verzenden en wilt kijken of een oplossing beschikbaar is. (dit werkt dus niet)
Bij vervolgens stuurapparaat vernieuwen geeft ie aan dat de nieuwst driver geinstalleerd is
Waarom niet?Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 21:47:
lukt me niet helaas
Iets meer info en eigen inzet is wel handig, want anders wordt het een eindeloos gokspelletje en weet je nog neit waar het probleem zit.
Apparaat verwijderen en opnieuw opstarten...
heb ik al gedaan, vervolgens bij opstarten krijg ik de melding: installeren driver mislukt, neem contact met de fabrikant op. daar is de driver niet te vinden (TssTcorp TS-H653L)
Zoals ik in mijn vorige post ook al aangaf, geef eens wat meer info. Dus specs van de bak, software die erop draait en alles wat je zelf al geprobeerd hebt, want hier kunnen we je echt niet verder mee helpen.Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 21:58:
heb ik al gedaan, vervolgens bij opstarten krijg ik de melding: installeren driver mislukt, neem contact met de fabrikant op. daar is de driver niet te vinden (TssTcorp TS-H653L)
ok, dank,
een hp pavillion m7770 met een amd athlon 64 x2 dual, 2 gig intern,
progs: vista home premium, ms office, symantec, nero, etc,
een Tsstcorp dvd writer
is dit voldoende?
een Tsstcorp dvd writer
is dit voldoende?
Welkom snoopnotthedog op Got.
We verwachten hier wel wat inzet van je, het is hier geen helpdesk die alles voor je doet. Neem daarom Het algemeen beleid eens door. Ook om te verkomen dat je 2 keer achter elkaar posts, hebben we hier op GoT een mooi knopje gevonden. Namelijk
Succes verder.
We verwachten hier wel wat inzet van je, het is hier geen helpdesk die alles voor je doet. Neem daarom Het algemeen beleid eens door. Ook om te verkomen dat je 2 keer achter elkaar posts, hebben we hier op GoT een mooi knopje gevonden. Namelijk
Succes verder.
[ Voor 12% gewijzigd door Tomfish op 30-05-2007 22:17 ]
Nee, je vertelt immers nog niet wat je hebt gedaan om het te verhelpen, of het ooit gewerkt heeft en wat er sindsdien verandert is etc.Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 22:09:
ok, dank,
een Tsstcorp dvd writer
is dit voldoende?
Probeer eerst eens te achterhalen of het een software- of hardwareprobleem is. Want als ik dit zo zie is het gewoon een softwareprobleem dat eenvoudig opgelost kan worden door een reinstall.
Pagina: 1