Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Telfort Nummerbehoud] Te snel geporteerd... :X

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Om even al het gezeik over providers "de andere kant" op te sturen:

- Gisteren een Telfort contract met nummerbehoud aangevraag. (Vanaf mijn Telfort Prepaid naar Telfort Abonnement). Opgestuurd met de post, dus vanochtend bezorgd.
- Vanochtend werkte mijn prepaid nummer niet meer, bleek al geporteerd. Mijn Simkaart echter ligt nog bij de internetwinkel en komt pas morgen of overmorgen in de bus. :X

Enigszins mijn eigen schuld, ik had 30-mei (vandaag) als gewensde porteerdatum aangegeven, maar nooit gedacht dat ze dat zouden doen voordat ik uperhaupt die simkaart in huis had, of dat het ze zou lukken binnen een paar uur!
Maargoed, Telfort weet natuurlijk niet dat ik die kaart niet bij de winkel zelf heb meegekregen...

In ieder geval, zeker nu iedereen zijn Telfort met EDGE geannuleerd heeft en weer een nieuw contract tekent met nieuwe UMTS telefoon: u bent gewaarschuwd. :)

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

cornelixnootje1 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:24:
Om even al het gezeik over providers "de andere kant" op te sturen:

- Gisteren een Telfort contract met nummerbehoud aangevraag. (Vanaf mijn Telfort Prepaid naar Telfort Abonnement). Opgestuurd met de post, dus vanochtend bezorgd.
- Vanochtend werkte mijn prepaid nummer niet meer, bleek al geporteerd. Mijn Simkaart echter ligt nog bij de internetwinkel en komt pas morgen of overmorgen in de bus. :X

Enigszins mijn eigen schuld, ik had 30-mei (vandaag) als gewensde porteerdatum aangegeven, maar nooit gedacht dat ze dat zouden doen voordat ik uperhaupt die simkaart in huis had, of dat het ze zou lukken binnen een paar uur!
Maargoed, Telfort weet natuurlijk niet dat ik die kaart niet bij de winkel zelf heb meegekregen...

In ieder geval, zeker nu iedereen zijn Telfort met EDGE geannuleerd heeft en weer een nieuw contract tekent met nieuwe UMTS telefoon: u bent gewaarschuwd. :)
Lekker snel is dat. Ik wacht al een half jaar nu op oversluiten, mailen en alles werkt niet. Ga binnenkort eens verhaal halen bij de winkels :(

dit is van telfort prepaid naar Hi abbo

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-11 13:57
Heb vroeger bij Vodafone dat nummerbehoud geintje eens gehad. Belde ze op en de situatie uitgelegd en ze deden hem zo terugzetten. Althans moest een uurtje wachten en dan telefoon aan en uit doen en dan moest het werken. En dat was het geval.

Misschien ene tip?

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Cave_Boy schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:28:
Heb vroeger bij Vodafone dat nummerbehoud geintje eens gehad. Belde ze op en de situatie uitgelegd en ze deden hem zo terugzetten. Althans moest een uurtje wachten en dan telefoon aan en uit doen en dan moest het werken. En dat was het geval.

Misschien ene tip?
Hmm... ik wacht wel tot morgenavond, als ik terug kom van mijn werk.

Wel maf, de eerste keer sinds jaren dat ik niet kan bellen in mijn eigen huis...

• Younesse88
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-03 11:25
Heb zoiets ook gehad met Vodafone, me prepaid nummer was al uit de lucht voordat ik een simkaart in huis had. Ik was gewoon naar de Vodafone shop geweest, daar deden ze een sim swap en kreeg ik gelijk een simkaart mee :) weet niet of er een Telfort shop in jou buurt is?

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Dit forum is bedoeld voor discussies, niet als klaagbak :p

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.