Folding@Home problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 359 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 23:30
Hallo allemaal

Als eerst wil ik me even voorstellen aangezien ik nieuw ben bij DPC.

IK ben Nick, 16 jaar oud, en ben aan het leren voor MHBO ICT Beheer, hiervan heb ik mijn eerste jaar net afgerond.

Ik ben hier naartoe gestuurd door de site van DPC aangezien ik problemen heb met het programma voor Folding@home. Ik heb netjes de handleiding gevolgt, zoals jullie die gemaakt hadden. Nu is het probleem echter als ik het programma aan heb staan dat die niets doet.. Ik heb ingesteld dat hij 100% van mijn E6600 mag gebruiken, maar hij doet helaas niets. Heeft iemand dit probleem eerder gehad? of heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen, want ik zou graag mijn steentje bij willen dragen aan DPC.

Als jullie meer info willen weten hoor ik het graag

Nick

edit: screenshot toegevoegt

Afbeeldingslocatie: http://img118.imageshack.us/img118/8866/fhmg0.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door nickb90 op 30-05-2007 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Draai je de client met als parameter '-verbosity 9'? Zo ja, post dan de log van F@H eens? En zo nee, start de client eens op met die parameters en kijk eens of daar meldingen verschijnen. En post dan ook die log.

Daarnaast... over welke client heb je het? De normale (single core) client of een SMP client?

Edit: hij doet toch wel wat zo te zien. Kijk eens in taakbeheer hoeveel % CPU de core krijgt? En het kan best even duren voordat je vorderingen ziet hoor, als je 'pech' hebt ben je zo een paar dagen bezig met een WU.

[ Voor 26% gewijzigd door Bastien op 30-05-2007 18:42 ]

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 23:30
oke hij is dan eindelijk gestart, ik zal dan wel precies pech hebben gehad, hij staat van vanochtend aan, maar had nog niets gedaan.. nu is die eindelijk begonnen..

ik kom er net ook achter dat ik de single core versie heb, ik zal binnenkort ook de SMP client is proberen. ik draai momenteel toch mee aan 2 projecten, 1 processor voor Rosetta@Home en de andere voor Folding@home

Bedankt voor je antwoord :) ik denk dat ik gewoon te ongeduldig ben geweest, maar had niet verwacht zolang te moeten wachten voordat er iets ging gebeuren.. :P maja ik zal hem nu lekker laten draaien en proberen wat puntjes voor DPC binnen te halen :)

nogmaals bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:35

DukeBox

loves wheat smoothies

Misschien kon ie zo 123 geen werk ophalen..

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 20:21

SandStar

DPC-Crew

Zandster

nickb90 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 18:48:
oke hij is dan eindelijk gestart, ik zal dan wel precies pech hebben gehad, hij staat van vanochtend aan, maar had nog niets gedaan.. nu is die eindelijk begonnen..

ik kom er net ook achter dat ik de single core versie heb, ik zal binnenkort ook de SMP client is proberen. ik draai momenteel toch mee aan 2 projecten, 1 processor voor Rosetta@Home en de andere voor Folding@home

Bedankt voor je antwoord :) ik denk dat ik gewoon te ongeduldig ben geweest, maar had niet verwacht zolang te moeten wachten voordat er iets ging gebeuren.. :P maja ik zal hem nu lekker laten draaien en proberen wat puntjes voor DPC binnen te halen :)

nogmaals bedankt !
Het programma zal eerst proberen een werkpakket (WU) te downloaden.
Pas nadat deze gedownload en uitgepakt is zal je enige processor activiteit zien.

Daarna zal het ook nog wel ff duren voordat de WU klaar is maar met jouw processor moet je toch wel dagelijks een unit kunnen inleveren :)

Have fun!