We hebben op diverse lokatie's Vectra VL400 pc's staan. Nu wil ik de XP images migreren naar een VL420 Machine (p4 512mb), maar nu loop ik tegen een hal probleem aan.
Als ik de werkstations opnieuw moet installeren ben ik 20 uur of meer per lokatie kwijt en er moet uitgebreid getest worden door de gebruikers, wat ook weer uren en irritatie oplevert. Het gaat om ca 10 lokatie's en daarmee ook behoorlijk wat uren.
De pc's hebben de volgens Hal's
Vectra VL400 sff
Windows XP
HAL: ACPI-PC Advanced Configuration on Power interface
Vectra VL420 sff
Windows XP
HAL: ACPI-Uniproccesor-pc
Microsoft zegt hierover:
ACPI-pc (Advanced Configuration and Power Interface), ACPI PIC HAL (Halacpi.dll), implementeren op een computer die de volgende HAL-typen gebruikt:
• ACPI-pc (Advanced Configuration and Power Interface), ACPI PIC HAL (Halacpi.dll)
Bron: HAL-opties na installatie van Windows XP of Windows Server 2003
Eigenlijk zegt Micosoft dat ze dit niet ondersteunen, heeft iemand ervaring of een idee hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen ?
Als ik de werkstations opnieuw moet installeren ben ik 20 uur of meer per lokatie kwijt en er moet uitgebreid getest worden door de gebruikers, wat ook weer uren en irritatie oplevert. Het gaat om ca 10 lokatie's en daarmee ook behoorlijk wat uren.
De pc's hebben de volgens Hal's
Vectra VL400 sff
Windows XP
HAL: ACPI-PC Advanced Configuration on Power interface
Vectra VL420 sff
Windows XP
HAL: ACPI-Uniproccesor-pc
Microsoft zegt hierover:
ACPI-pc (Advanced Configuration and Power Interface), ACPI PIC HAL (Halacpi.dll), implementeren op een computer die de volgende HAL-typen gebruikt:
• ACPI-pc (Advanced Configuration and Power Interface), ACPI PIC HAL (Halacpi.dll)
Bron: HAL-opties na installatie van Windows XP of Windows Server 2003
Eigenlijk zegt Micosoft dat ze dit niet ondersteunen, heeft iemand ervaring of een idee hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen ?