Asus pundit P1 AH1 en P1 AH2 maximale resolutie

Pagina: 1
Acties:

• AzertyNL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-07 16:31
Weet iemand wat de maximale resolutie is die met deze barebones systemen met de onboard GPU (geforce 6 / 6150) te halen zijn? Het gaat dus om de ASUS pundit P1 AH1 en de ASUS pundit P1 AH2.
Noch op de asus website, noch via google heb ik een betrouwbare max resolutie indicatie kunnen vinden.
Ik zou zo'n systeem op een 1600x1200 scherm willen gebruiken...

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-07 21:45
Chipset wordt door nVidia gemaakt, en de drivers bepalen de hoogste resolutie.
Dus ik zou zeggen zoek eens op de nVidia website.
Kennelijk kan dit ook verschillen per driver versie, naar mijn weten wordt resolutie ook bepaald door het Ramdac (hoe dit zit bij intergrated vga weet ik niet) en door vga memory.

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02:01
Op de basisschool waar ik stage loop hebben we 14 van deze machines staan, ik weet niet hoe snel je het wilt weten, want dan kan ik a.s. maandag even voor je kijken. (Het is nu vakantie).

• AzertyNL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-07 16:31
@.NCK Als je zou willen kijken, heel graag!!! _/-\o_ _/-\o_

Want bij een vorige barebone, bleek dat ASUS met hun BIOS min of meer de max resolutie bepaalde, waardoor hetgene dat The Source hierboven zegt niet helemaal opgaat bij een barebone waar in de BIOS het maximale geheugen (en weet ik wat allemaal niet nog meer) voor de GPU bepaalt, en algemene informatie van Nvidia dus geen betrouwbare informatie hoeft op te leveren.

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02:01
Ik heb even een kijkje genomen op een van onze barebone pc's, 1920 x 1080 krijg ik als hoogste resolutie in mijn lijstje te zien.

Heb je hier voldoende aan?