Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Operator tekst van Nokia 6070 verwijderen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb al een tijdje deze gsm. Wil nu de operator tekst "NL KPN" verwijderen omdat het mijn wallpapers verpest. In het menu--instellingen--weergave staat o.a. "operatorlogo uit" Dit is grijs en kan dit dus niet veranderen.

Heb van verschillende sites o.a. een no_operator logo via WAP gedownload. Komt keurig binnen, sla hem op, maar en er verandert niks. GSM aan en uitzetten ook niet. Accu eruit gehaald terwijl de GSN aanstaat eem minuut later er terug ingedaan, opnieuw aangezet helpt niet.

Dan het volgende geprobeerd: van mijn oude gsm het sim kaartje geplaatst (vodafone), een no-operator logo opgeslagen, en dit werkt perfekt. Ditzelfde ook geprobeerd met een Telfort kaartje en dit
werkt ook perfekt.

Als ik echter met gebruikmaking van zowel het Vodafone als het Telfort kaartje hier via menu--instellingen--weergave na toe ga, zie ik dat ik wel de optie hebt om te kiezen
voor operatorlogo aan of uit.

Iemand een ideetje misschien? Of is dit bij KPN niet mogelijk misschien?

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:32
Ik heb geen idee of dit hier het geval is, maar bij mijn telefoons was het mij sommige simkaarten zo dat de netwerknaam ten alle tijde weergegeven moest worden, deze stond dan ook op de simkaart. Zo staat er bij de Tele2 abonnementen steevast Tele2 op het scherm en als ik in het buitenland ben staat er bijvoorbeeld:

vodafone GR
vodafone NL

Bij KPN was dit ooit ook zo, misschien dat dit de reden is, maar pin me er niet op vast :)