Toon posts:

Core2Duo performance Mac vs PcLaptop onder Windows

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben pc gebruiker en overweeg om een MacBookPro te kopen. Voor de meeste soft heb ik wel een alternatief maar ik ben bij de weinigen die software heeft gekocht.

Hierbij zit ook erg specifieke grafische Windows software voor game design. De ATI X1600 en 2Gb RAM zijn ruim voldoende voor mij dus dat is geen punt.

Zijn er mensen die een benchmark test hebben uitgevoerd op een MacBookPro met WinXP onder BootCamp? Wat zijn de resultaten? PC benchmarks zijn er zat maar ik vind geen vergelijkend materiaal voor Mac-met-WinXP.

BTW, ik ga niet over naar Vista dus OS specifieke benchmarks voor Vista kan ik niet gebruiken.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Pas geleden heeft Computable 25 laptops getest, waar ook een 15-inch MacBook Pro bijzat. De uitgebreide testresultaten zijn hier te vinden.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• heiyu
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-01 07:55
Een Intel-Mac kan door middel van Apple drivers en BootCamp, WindowsXP en Vista volledig 100% native draaien. Je kan dus dual booten met MacOSX en Windows. De Macbook Pro zal dus even snel of vergelijkbaar zijn met een andere merk laptop van dezelfde hardware.